Najprościej mówiąc, linki pokazują algorytmowi Google, jak bardzo nasza strona jest “popularna” w sieci. ...
Choć wielu użytkowników sieci nie wie, do czego odnoszą się litery HTTP i HTTPS poprzedzające każdy adres wyszukiwarki internetowej, mają one duże znaczenie, chociażby w kwestii bezpieczeństwa użytkowników i szybkości wczytywania danych w witrynie. Powinny zainteresować Cię także wtedy, jeśli zależy Ci na wysokiej pozycji Twojej strony w Google. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o protokołach komunikacji klienta z serwerem HTTP i HTTPS.
Jeśli jesteś właścicielem firmy, oferujesz swoje usługi lub zarządzasz organizacją, z pewnością chcesz, by informacja o Twojej działalności dotarła do jak największego grona odbiorców. Jesteśmy przekonani, że zależy Ci także na zwiększeniu ruchu na stronie, przez co zyski mogłyby znacząco się zwiększyć. Istnieje wiele sposobów, by dotrzeć do swojej grupy docelowej i zwiększyć konwersję – wśród nich znajduje się e-mail marketing, reklama w social mediach, You Tube, czy także marketing afiliacyjny. Wszystkie te formy reklamy składają się na marketing internetowy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się dokładnie, co to jest marketing internetowy i które narzędzia najlepiej wybrać do przeprowadzenia kampanii, ten artykuł jest dla Ciebie.
Promowanie stron internetowych za pomocą SEO lub SEM to jedno z najważniejszych działań wchodzących w zakres marketingu internetowego. Za ich pomocą zwiększysz widoczność witryny oraz przekierujesz klientów do podstron z konkretnymi produktami, skąd natychmiast będą mogli je nabyć. Prowadzenie skutecznych działań z zakresu SEO i SEM może zapewnić Ci rolę lidera w wyszukiwarce, dzięki czemu Twoja firma zyska rozgłos.
Przed stworzeniem wysokiej jakości treści na Twoją stronę internetową, dobierz słowa kluczowe, dzięki którym witryna ma szansę znaleźć się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. To istotny element pozycjonowania umożliwiający pozyskanie nowych klientów, a tym samym zwiększenie ruchu. W przypadku sklepów internetowych to także możliwość lepszej sprzedaży. Przeczytaj poniższy artykuł i zobacz, jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania.
Każdy właściciel nowej strony internetowej chce, aby jak najszybciej znalazła się na szczycie wyszukiwarki i generowała duży ruch. Zanim jednak to się stanie, witryna musi zostać zauważona przez roboty Google. Aby przyśpieszyć ten proces, możesz samodzielnie dodać ją do indeksu stron internetowych. Sprawdź, w jaki sposób możesz to zrobić.