Promowanie stron internetowych za pomocą SEO lub SEM to jedno z najważniejszych działań wchodzących w zakres marketingu internetowego. Za ich pomocą zwiększysz widoczność witryny oraz przekierujesz klientów do podstron z konkretnymi produktami, skąd natychmiast będą mogli je nabyć. Prowadzenie skutecznych działań z zakresu SEO i SEM może zapewnić Ci rolę lidera w wyszukiwarce, dzięki czemu Twoja firma zyska rozgłos.
Przed stworzeniem wysokiej jakości treści na Twoją stronę internetową, dobierz słowa kluczowe, dzięki którym witryna ma szansę znaleźć się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. To istotny element pozycjonowania umożliwiający pozyskanie nowych klientów, a tym samym zwiększenie ruchu. W przypadku sklepów internetowych to także możliwość lepszej sprzedaży. Przeczytaj poniższy artykuł i zobacz, jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania.
Każdy właściciel nowej strony internetowej chce, aby jak najszybciej znalazła się na szczycie wyszukiwarki i generowała duży ruch. Zanim jednak to się stanie, witryna musi zostać zauważona przez roboty Google. Aby przyśpieszyć ten proces, możesz samodzielnie dodać ją do indeksu stron internetowych. Sprawdź, w jaki sposób możesz to zrobić.
Wybór odpowiedniej agencji SEO to istotny krok w rozwoju Twojej firmy – działania podjęte przez profesjonalistów podniosą ruch na stronie internetowej, co przełoży się na większą ilość klientów i prawdziwy zysk. Na jaką agencję SEO zwrócić uwagę podczas planowania strategii marketingowej? Czego od niej wymagać i co powinno zwrócić Twoją uwagę?
Wizytówka firmy na Google Maps to obecnie jeden z podstawowych elementów promocji w sieci. To właśnie mapy Google wiele osób wykorzystuje do wyszukiwania lokalnych firm czy marek. Po założeniu wizytówki da się ją świadomie pozycjonować, czyli podnosić jej pozycję na liście wyników wizytówek — tak jak robimy to ze stronami i wyszukiwarką Google. Istnieje również wiele plusów, dla których warto znaleźć się na początku tej listy i aby nasza wizytówka była wyświetlana w pierwszej fali wyników. Jak zatem pozycjonować wizytówkę na Google Maps i dlaczego warto? Odpowiedzi na te pytania poniżej.
Zamieszczanie tekstów SEO i tych zwykłych na naszej stronie internetowej to jeden z najlepszych sposobów pozycjonowania naszej strony internetowej. Google kładzie coraz większy nacisk na publikowane treści wysokiej jakości i nagradza takie strony wyższym rankingiem w wynikach wyszukiwania. Wiele osób w tej sytuacji zastanawia się, czy warto publikować krótkie teksty albo, czy lepiej jest skupić się na dodawaniu długich tekstów. Jest to jeden z głównych dylematów przy tworzeniu treści. Poniżej staramy się odpowiedzieć na to pytanie, podpowiadamy gdzie szukać słów kluczowych do takich tekstów, oraz czy warto pisać teksty jedynie pod SEO, pomijając żywych czytelników.