JavaScript to popularny język programowania stosowany do tworzenia stron internetowych. Bardzo chętnie korzystają z niego sklepy internetowe. Wykorzystywany jest do projektowania dynamicznych i interaktywnych serwisów. Dzięki temu na stronie mogą pojawić się takie elementy jak galerie zdjęć, formularze, pop-upy czy animowane grafiki. JavaScript pozwala na reakcję strony na działania użytkownika, np. wypełnienie formularza, scrollowanie strony. Stosowanie JavaScriptu może pozytywnie wpływać na UX strony i zachęcać użytkowników do korzystania z niej.
Core Web Vitals to zestaw trzech podstawowych metryk jakości stron internetowych, które zostały wprowadzone przez Google w 2020 roku jako część inicjatywy Web Vitals. Te metryki dotyczące doświadczenia użytkownika na stronie internetowej mają na celu pomóc webmasterom i właścicielom stron internetowych w zrozumieniu, jak ich strony działają dla użytkowników i jak mogą poprawić swoje strony w zakresie wydajności i szybkości ładowania.
Google Analytics 4 to darmowe narzędzie od Google przeznaczone do analizy rozmaitych danych na temat ruchu i zachowań użytkowników na stronie internetowej i w aplikacjach webowych. Narzędzie to pozwala na zaplanowanie odpowiednich strategii marketingowych i bieżącą analize, czy aktualne działania są efektywne. GA4 jest także bardzo pomocne w tworzeniu efektywnych kampanii marketingowych i planowaniu działań SEO.
Crawl Budget czyli budżet indeksowania strony określa liczbę podstron, które są możliwe do zaindeksowania przez roboty Google podczas pojedynczej wizyty. Narzędzia indeksujące codziennie skanują miliardy podstron z całego świata. W związku z tym wprowadzono pewne ograniczenia, które mają za zadanie usprawniać działanie botów Google przez zmniejszenie wykorzystania mocy obliczeniowej i przyczyniać się do tego, że na wysokich wynikach wyszukiwania będą się pojawiać tylko te strony, które wnoszą największą wartość dla czytelnika a ich budowa jest czytelna.
Żeby wiedzieć jakie korzyści może dać nam artykuł sponsorowany, najpierw warto zastanowić się czym on właściwie jest i czym różni się od powszechnie innych tego typu tekstów.
Przeglądając strony lub oferty sklepów internetowych, pewnie nie raz natknąłeś się na komunikat taki jak: „strona niedostępna”, „nie znaleziono strony” lub „strona nie istnieje” i towarzyszący mu numer – 404. Czym jest błąd 404, który zakłóca przyjemne korzystanie ze strony i scrollowanie jej zawartości?