Każdy właściciel nowej strony internetowej chce, aby jak najszybciej znalazła się na szczycie wyszukiwarki i generowała duży ruch. Zanim jednak to się stanie, witryna musi zostać zauważona przez roboty Google. Aby przyśpieszyć ten proces, możesz samodzielnie dodać ją do indeksu stron internetowych. Sprawdź, w jaki sposób możesz to zrobić.
Wybór odpowiedniej agencji SEO to istotny krok w rozwoju Twojej firmy – działania podjęte przez profesjonalistów podniosą ruch na stronie internetowej, co przełoży się na większą ilość klientów i prawdziwy zysk. Na jaką agencję SEO zwrócić uwagę podczas planowania strategii marketingowej? Czego od niej wymagać i co powinno zwrócić Twoją uwagę?
Wizytówka firmy na Google Maps to obecnie jeden z podstawowych elementów promocji w sieci. To właśnie mapy Google wiele osób wykorzystuje do wyszukiwania lokalnych firm czy marek. Po założeniu wizytówki da się ją świadomie pozycjonować, czyli podnosić jej pozycję na liście wyników wizytówek — tak jak robimy to ze stronami i wyszukiwarką Google. Istnieje również wiele plusów, dla których warto znaleźć się na początku tej listy i aby nasza wizytówka była wyświetlana w pierwszej fali wyników. Jak zatem pozycjonować wizytówkę na Google Maps i dlaczego warto? Odpowiedzi na te pytania poniżej.
Zamieszczanie tekstów SEO i tych zwykłych na naszej stronie internetowej to jeden z najlepszych sposobów pozycjonowania naszej strony internetowej. Google kładzie coraz większy nacisk na publikowane treści wysokiej jakości i nagradza takie strony wyższym rankingiem w wynikach wyszukiwania. Wiele osób w tej sytuacji zastanawia się, czy warto publikować krótkie teksty albo, czy lepiej jest skupić się na dodawaniu długich tekstów. Jest to jeden z głównych dylematów przy tworzeniu treści. Poniżej staramy się odpowiedzieć na to pytanie, podpowiadamy gdzie szukać słów kluczowych do takich tekstów, oraz czy warto pisać teksty jedynie pod SEO, pomijając żywych czytelników.
Optymalizacja strony internetowej oraz pozycjonowanie to dwa podobne zwroty, które często są niestety używane zamiennie. Choć jeden z nich jest częścią drugiego, to w rzeczywistości nie oznaczają tego samego i posiadają wiele różnic. Zajmując się działaniami SEO, zdecydowanie warto wiedzieć, czym różni się pozycjonowanie od optymalizacji oraz co z tego wynika. Poniżej odpowiadamy na te pytania, prezentujemy dokładnie proces optymalizacji oraz pozycjonowania, wyjaśniamy różnice pomiędzy nimi i to, skąd bierze się niepoprawne używanie tych nazw.
Publikowanie treści w internecie to obecnie klucz do sukcesu podczas marketingu czy promocji naszej marki. To właśnie od niej zależy i jej jakości czy będziemy odbierani pozytywnie oraz profesjonalnie. Publikowanie treści jest jednak czasem nieco kłopotliwe - szczególnie jeśli nie mamy czasu lub umiejętności na stworzenie np. ciekawego wpisu blogowego. W internecie istnieje wiele miejsc, gdzie możemy zamawiać różnego rodzaju content lub kupować go gotowy. Poniżej prezentujemy kilka ciekawych propozycji.