28 kwietnia, 2020

Poradnik SEO dla początkujących

Wstęp:

Rankingi i ruch poprzez optymalizację wyszukiwarek


Witaj na nowej ścieżce nauki SEO!

W pełni skorzystasz z tego poradnika, jeśli chęć nauki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) zostanie wykorzystana przez chęć wykonania i testowania.

Ten poradnik SEO dla początkujących ma na celu omówienie wszystkich głównych zagadnień i aspektów SEO, od znalezienia terminów i fraz (słów kluczowych), które mogą generować wysokiej jakieści ruch do Twojej witryny, poprzez zoptymalizowanie witryny tak aby była przyjazną dla wyszukiwarek, budowanie linków i marketing unikalnej wartości Twojej witryny .

Świat SEO jest złożony i ciągle się zmienia, jednak wciąż możesz łatwo zrozumieć podstawy, a nawet niewielka ilość wiedzy na temat SEO może mieć bardzo duże znaczenie. Bezpłatna edukacja SEO jest również szeroko dostępna w Internecie, w tym w takich przewodnikach! (Woohoo!)

Połącz wszystkie te informację w skuteczną praktykę a będziesz na dobrej drodze, aby stać się doświadczonym SEOwcem.

Podstawy pozycjonowania i poprawnej optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek

Słyszałeś kiedyś o hierarchii potrzeb Maslowa? Jest to teoria psychologii, która stawia na pierwszym miejscu podstawowe potrzeby ludzkie (takie jak powietrze, woda i bezpieczeństwo fizyczne), a nie bardziej zaawansowane potrzeby (takie jak szacunek i przynależność społeczna). Teoria jest taka, że nie można zaspokoić potrzeb na najwyższym poziomie bez uprzedniego zaspokojenia bardziej podstawowych potrzeb. Miłość nie ma znaczenia, jeśli nie masz jedzenia.

Rand Fishkin, stworzył podobną piramidę, aby wyjaśnić sposób, w jaki ludzie powinni podchodzić do SEO, i czule nazwaliśmy to „hierarchią potrzeb SEO”.

Oto jak to wygląda:

piramida SEO maslowa final

Jak można wywnioskować z powyższego obrazka, podstawa dobrego SEO zaczyna się od zapewnienia dostępności indeksowania i od tego momentu się rozwija.

Korzystając z tego przewodnika dla początkujących, możemy wykonać następujące siedem kroków do udanego SEO:

  1. Dostępność dla wyszukiwarek pod kątem crawlowania tak aby roboty przeglądarek mogły znaleźć Twoje strony i treści.
  2. Przekonująca treść, która odpowiada na zapytania użytkowników.
  3. Optymalizacja słów kluczowych pod kątem przyciągania użytkowników wyszukiwarek
  4. Doskonałe wrażenia użytkowników, w tym odpowiednia prędkość ładowania i dobry UX
  5. Treści warte udostępniania, dzięki którym pozyskasz linki zwrotne (backlinki) i cytowania.
  6. Odpowiedni Tytuł, adres URL i opis, aby uzyskać wysoki znacznik CTR w wynikach organicznych.
  7. Dodatki w wynikach wyszukiwania snipper/schema, aby wyróżnić się w SERP

Poświęcimy czas na każdy z 7 kroków w tym przewodniku, jednak chcieliśmy go przedstawić tutaj, ponieważ zawiera on informacje o tym, jak nasz przewodnik SEO jest zorganizowany.

A teraz…. sprawdź co znajdziesz w naszych lekcjach:


ROZDZIAŁ 1: SEO od A do Z

Co to jest i dlaczego jest ważne?

Dla prawdziwych początkujących. Dowiedz się, czym jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, dlaczego ma to znaczenie, i wszystkie niezbędne podstawy, aby zacząć od samego początku.


ROZDZIAŁ 2: JAK DZIAŁAJĄ WYSZUKIWARKI INTERNETOWE - CRAWLOWANIE, INDEKSOWANIE I RANKOWANIE

Najpierw musisz się pojawić.

Jeśli wyszukiwarki (dosłownie) nie mogą cię znaleźć, żadna reszta twojej pracy nie ma znaczenia. Ten rozdział pokazuje, w jaki sposób ich roboty indeksują Internet, aby znaleźć Twoją witrynę i dodać ją do swoich indeksów.


ROZDZIAŁ 3: ANALIZA SŁÓW KLUCZOWYCH

Dowiedz się, co Twoi odbiorcy chcą znaleźć.

Nasze podejście jest skierowane przede wszystkim do użytkowników, ponieważ to właśnie wynagradzają wyszukiwarki. Ten rozdział obejmuje badania słów kluczowych i inne metody określania, czego szukają Twoi odbiorcy.


ROZDZIAŁ 4: OPTYMALIZACJA ON-SITE

Wykorzystaj wykonaną analizę, aby stworzyć wiadomość.

To duży rozdział, obejmujący zoptymalizowany projekt, wrażenia użytkownika, architekturę informacji oraz wszystkie sposoby dostosowywania sposobu publikowania treści, aby zmaksymalizować ich widoczność i rezonans wśród odbiorców.


ROZDZIAŁ 5: TECHNICZNE SEO

Podstawowa wiedza techniczna pomoże zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i umocnić wiarygodność wśród programistów.

Wdrażając responsywne projektowanie, dyrektywy robotów i inne elementy techniczne, takie jak dane strukturalne i meta tagi, możesz powiedzieć Google (sam robot), o co chodzi w Twojej witrynie. To pomaga mu w rankingu właściwych rzeczy.


ROZDZIAŁ 6: ŁĄCZĄCY ORGAN BUDOWLANY I USTANAWIAJĄCY

Podgłośnij.

Kiedy już wszystko będzie gotowe, nadszedł czas, aby zwiększyć swój wpływ, przyciągając uwagę i linki z innych stron i wpływowych osób.


ROZDZIAŁ 7: POMIAR, PRIORYTETOWANIE I WYKONYWANIE SEO

Przygotuj się na sukces.

Istotną częścią każdej strategii SEO jest wiedza o tym, co działa (a co nie), dostosowywanie swojego podejścia w miarę postępów.


GLOSARIUSZ SEO

Zapoznaj się z kluczowymi terminami i zwrotami aby je zrozumieć.

Nauka SEO może czasem sprawiać wrażenie nauki innego języka, z wszystkimi żargonem i terminami branżowymi, których się spodziewasz. Ten glosariusz rozdział po rozdziale pomoże ci zrozumieć wszystkie nowe słowa.


Jaką część tego przewodnika muszę przeczytać?

Jeśli poważnie podchodzisz do poprawy ruchu związanego z wyszukiwarką Google i nie znasz SEO, zalecamy przeczytanie całego Poradnika dla początkujących na temat SEO od A do Z. Staraliśmy się, aby była ona jak najbardziej zwięzła i łatwa do zrozumienia. Poznanie podstaw SEO jest pierwszym najbardziej istotnym krokiem do osiągnięcia celów biznesowych online.

Przeczytaj go w tempie, które najbardziej Ci odpowiada, i pamiętaj o dziesiątkach zasobów, z którymi łączymy się w poszczególnych rozdziałach - są również warte Twojej uwagi.

Czy jesteś już podekscytowany? Powinieneś być! Marketing w wyszukiwarkach to fascynująca dziedzina, która może być świetną zabawą! Jeśli się zdezorientujesz, nie poddawaj się; mamy ludzi, którzy mogą pomóc w prowadzeniu instruktażowych seminariów SEO.

Cieszę się że tu jesteś :)! Weź kubek kawy i sprawdźmy co kryje się w lekcji 1 (SEO od A do Z).

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram