W pierwszej kolejności przeprowadzony został pełny audyt strony wskazujący najważniejsze błędy i pozwalający na ustalenie odpowiedniej strategii na kolejne miesiące. Optymalizację rozpoczęliśmy od zmiany tytułów, nagłówków i meta description dla stron kategorii. Pozbyliśmy się błędów 404 w witrynie.
W kolejnym etapie duży nacisk postawiliśmy na treści. Nasi copywriterzy przygotowali opisy dla kategorii produktowych, które następnie zoptymalizowaliśmy o nagłówki, pogrubienia i linki wewnętrzne. Dodatkowo na bieżąco pisane były zaproponowane przez nas tematy blogowe w ilości 4 wpisów miesięcznie. Rozpoczęliśmy również prace nad linkbuildingiem.
W następnych miesiącach realizowane były przez nas działania linkbuildingowe mające na celu wzmocnienie domeny. Systematycznie przeprowadzaliśmy analizę fraz i zamawialiśmy linki zewnętrzne. Co miesiąc robiliśmy również analizy on-page dla kategorii oraz stron produktowych (zmiany title, H1, meta description) i wdrażaliśmy treści. Z czasem, widząc pozytywne rezultaty prowadzenia bloga, zwiększyliśmy ilość wpisów do 6-8 miesięcznie.
Współpraca z klientem trwa do dziś – nadal działamy nad linkbuildingiem, optymalizujemy meta dane, przeprowadzamy analizę słów kluczowych oraz stale działamy nad contentem dodając nowe wpisy blogowe.