fbpx
Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniemTUTAJ
Merkury akcesoria meblowe logo

Sklep.Merkuryam.pl - Sklep z akcesoriami meblowymi

+842% wzrost widoczności w Top 10 wyszukiwarki Google!

Przedstawienie klienta

MERKURY Akcesoria Meblowe to firma posiadająca bogatą ofertę akcesoriów meblowych. W asortymencie znajdują się wysokiej jakości akcesoria meblowe do produkcji mebli od wyselekcjonowanych polskich i europejskich marek. Sklep internetowy klienta ruszył początkiem 2021 roku. Współpraca z Semhub rozpoczęła się we wrześniu 2021r.

Cel:

Wzrost pozycji sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania Google,
Wzrost ruchu na stronie internetowej

+333 fraz w TOP10 Wzrost widoczności domeny w TOP10
+2.2K fraz w TOP50 Wzrost widoczności domeny w TOP50
+1598% ruchu organicznego Procentowy wzrost ruchu organicznego (z 427 do 7240 miesięcznie)
Wyzwania

Widoczność serwisu sklep.merkuryam.pl była niewielka na początku współpracy, a ruch z kanału organicznego praktycznie nie istniał. Strona była bardzo uboga w treść i brakowało w niej linkowania wewnętrznego. Dużym problemem była spora ilość brakujących lub zduplikowanych tytułów stron.

Strategia

W pierwszej kolejności przeprowadzony został pełny audyt strony wskazujący najważniejsze błędy i pozwalający na ustalenie odpowiedniej strategii na kolejne miesiące. Optymalizację rozpoczęliśmy od zmiany tytułów, nagłówków i meta description dla stron kategorii. Pozbyliśmy się błędów 404 w witrynie. 

W kolejnym etapie duży nacisk postawiliśmy na treści. Nasi copywriterzy przygotowali opisy dla kategorii produktowych, które następnie zoptymalizowaliśmy o nagłówki, pogrubienia i linki wewnętrzne. Dodatkowo na bieżąco pisane były zaproponowane przez nas tematy blogowe w ilości 4 wpisów miesięcznie. Rozpoczęliśmy również prace nad linkbuildingiem. 

W następnych miesiącach realizowane były przez nas działania linkbuildingowe mające na celu wzmocnienie domeny. Systematycznie przeprowadzaliśmy analizę fraz i zamawialiśmy linki zewnętrzne. Co miesiąc robiliśmy również analizy on-page dla kategorii oraz stron produktowych (zmiany title, H1, meta description)  i wdrażaliśmy treści. Z czasem, widząc pozytywne rezultaty prowadzenia bloga, zwiększyliśmy ilość wpisów do 6-8 miesięcznie. 

Współpraca z klientem trwa do dziś – nadal działamy nad linkbuildingiem, optymalizujemy meta dane, przeprowadzamy analizę słów kluczowych oraz stale działamy nad contentem dodając nowe wpisy blogowe. 

Podsumowanie

Po roku współpracy udało się wypracować wysokie pozycje w wyszukiwarce, co wpłynęło na zwiększony ruch na stronie. Praca nad większą widocznością sklepu trwa nadal i oczekujemy dalszych owocnych rezultatów.

Wzrost w TOP3

57 fraz w TOP3

TOP3 Merkuryam

Wzrost w TOP10

370 fraz w TOP10

top10 merkuryam

Wzrost w TOP50

2829 fraz w TOP50

top50 merkuryam

Wzrost i pozyskanie fraz

Kategorie produktowe

wzrost fraz kategorie produktowe

Blog

wzrost fraz blog

Wzrost ruchu organicznego

wzrost ruchu organicznego merkury

pozyskiwanie ruchu merkury

ruch organiczny merkury

Skuteczność w wynikach wyszukiwania

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀