fbpx
Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniemTUTAJ
Merkury akcesoria meblowe logo

Sklep.Merkuryam.pl - Sklep z akcesoriami meblowymi

+6294% wzrost widoczności w Top 10 wyszukiwarki Google!

Przedstawienie klienta

MERKURY Akcesoria Meblowe to firma posiadająca bogatą ofertę akcesoriów meblowych. W asortymencie znajdują się wysokiej jakości akcesoria meblowe do produkcji mebli od wyselekcjonowanych polskich i europejskich marek. Sklep internetowy klienta ruszył początkiem 2021 roku. Współpraca z Semhub rozpoczęła się we wrześniu 2021r.

Cel:

Wzrost pozycji sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania Google,
Wzrost ruchu na stronie internetowej

+430 fraz w TOP3 Wzrost widoczności domeny w TOP3
+2.1k fraz w TOP10 Wzrost widoczności domeny w TOP10
+7.4k fraz w TOP50 Wzrost widoczności domeny w TOP50
Wyzwania

Widoczność serwisu sklep.merkuryam.pl była niewielka na początku współpracy, a ruch z kanału organicznego praktycznie nie istniał. Strona była bardzo uboga w treść i brakowało w niej linkowania wewnętrznego. Dużym problemem była spora ilość brakujących lub zduplikowanych tytułów stron.

Strategia

W pierwszej kolejności przeprowadzony został pełny audyt strony wskazujący najważniejsze błędy i pozwalający na ustalenie odpowiedniej strategii na kolejne miesiące. Optymalizację rozpoczęliśmy od zmiany tytułów, nagłówków i meta description dla stron kategorii. Pozbyliśmy się błędów 404 w witrynie. 

W kolejnym etapie duży nacisk postawiliśmy na treści. Nasi copywriterzy przygotowali opisy dla kategorii produktowych, które następnie zoptymalizowaliśmy o nagłówki, pogrubienia i linki wewnętrzne. Dodatkowo na bieżąco pisane były zaproponowane przez nas tematy blogowe w ilości 4 wpisów miesięcznie. Rozpoczęliśmy również prace nad linkbuildingiem. 

W następnych miesiącach realizowane były przez nas działania linkbuildingowe mające na celu wzmocnienie domeny. Systematycznie przeprowadzaliśmy analizę fraz i zamawialiśmy linki zewnętrzne. Co miesiąc robiliśmy również analizy on-page dla kategorii oraz stron produktowych (zmiany title, H1, meta description)  i wdrażaliśmy treści. Z czasem, widząc pozytywne rezultaty prowadzenia bloga, zwiększyliśmy ilość wpisów do 6-8 miesięcznie. 

Współpraca z klientem trwa do dziś – nadal działamy nad linkbuildingiem, optymalizujemy meta dane, przeprowadzamy analizę słów kluczowych oraz stale działamy nad contentem dodając nowe wpisy blogowe. 

Podsumowanie

Po ponad dwóch latach współpracy udało się wypracować wysokie pozycje w wyszukiwarce, co wpłynęło na zwiększony ruch na stronie. Praca nad większą widocznością sklepu trwa nadal i oczekujemy dalszych owocnych rezultatów.

Wzrost w TOP3

430 fraz w TOP3

Wzrost w TOP10

2106 fraz w TOP10

Wzrost w TOP50

7455 fraz w TOP50

Wzrost ruchu według GSC

Wzrost ruchu samego bloga

 

 

Wyniki organiczne według Google Analytic

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀