W pierwszej kolejności wykonaliśmy audyt seo strony i wypisaliśmy techniczne zalecenia optymalizacyjne (strony paginacji, zduplikowane nagłówki itd). Jak u każdego klienta audyt był niezbędny, aby zweryfikować czy aby na pewno wszystko fundamenty SEO zostały poprawnie wdrożone, przed przystąpieniem do dalszych działań w SEO.
Następny etapem była analiza słów kluczowych i na jej podstawie podjęcie decyzji czy wszystkie podstrony są istotne z punktu widzenia SEO, zasugerowanie nowych który wynikły z analizy oraz finalnie do każdej z wybranej podstrony dobranie odpowiedniego tytułu (znacznika meta titl). Zostało to wykonane i wdrożone przez nas zespół.
Po wykonaniu pełnego audytu oraz analizy słów kluczowych mogliśmy przejść do obrania długoterminowej strategii on-page, copywriterskiej i linkbuildingowej.
W tym przypadku treści pisał klient zgodnie z naszymi zaleceniami w ilości 5-10 tekstów miesięcznie. Dla każdej kategorii zostały przygotowane frazy, nagłówki oraz szczegółowa instrukcja na temat natężenia słów i tego jak taka treść powinna wyglądać.
Po napisaniu treści przez klienta, była ona przez nas weryfikowana pod kątem SEO, uzupełniliśmy o niezbędne linkowania wewnętrzne, zagęszczenia czy boldowanie a wprowadzaliśmy na stronę.
W dalszych etapach sukcesywnie realizowaliśmy działania linkbuildingowe aby ciągle wzmacniać całą domenę oraz wybrane adresy URL wg priorytetu.
Etapem, który został wykonany dalej to optymalizacja produktowa. Produkty zostały zoptymalizowane o poprawne meta dane, nagłówki i przede wszystkim canonicale. Dla powtarzających się produktów, posiadających różne warianty zostały zastosowane odpowiednie linki kanoniczne, tak aby zlikwidować duplikację wewnętrzną w sklepie.