Pozycjonowanie stron Olsztyn

Skuteczna agencja SEO to skuteczne SEO na wysokie pozycje w TOP10  w Google
Stabilne i skuteczne pozycjonowanie.
Indywidualny opiekun SEO (specjalista).
Wieloletnie doświadczenie w SEO.
Rzetelne comiesięczne raporty prac.

WYCENA POZYCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ

Kim jestem?

Wieloletni specjalista od SEO i pozycjonowania stron www
Specjalista pozycjonowania stron / Freelancer SEO / CEO w SEMhub

Nazywam się Michał Jania, i od ponad ośmiu lat z powodzeniem prowadzę strony internetowe moich klientów na sam szczyt wyników przeglądarek!  Świat SEO i pozycjonowania nie ma przede mną żadnych tajemnic – solidny warsztat, doświadczenie i kilkuset zadowolonych ze współpracy klientów sprawiają, że mogę pochwalić się sporą wiedzą i konkretnymi umiejętnościami z zakresu pozycjonowania stron internetowych.  Zawsze indywidualnie podchodzę do każdego przypadku, by dopasować usługę do potrzeby, a nie na odwrót! 

Od lat pasjonuję się marketingiem internetowym, a ciągle uzupełniana wiedza pozwala mi świadczyć moim klientom usługi na najwyższym poziomie. Jakość, nie ilość? Kompleksowa pomoc od początku do końca? 

Jeśli na tym zależy Ci najbardziej, dobrze trafiłeś – zapraszam Cię do kontaktu!
TAK!  CHCĘ OFERTĘ SEO!
Michał Jania specjalista SEO w SEMhub

Czym się zajmujemy?

Szczegółowy audyt SEO

Odpowiednia strategia działania do klucz do efektywności z pozycjonowaniu – jeżeli dotychczasowa taktyka zawodziła, a Twoja strona wciąż pozostaje w głębokich odmętach Internetu, zgłoś się do nas – przeprowadzimy szczegółową analizę która pozwoli nam stwierdzić, co będzie najlepsze dla Ciebie i Twojego biznesu pod kątem pozycjonowania!

Szerokie pozycjonowanie stron

Nasze działanie jest kompleksowe – oferujemy usługę która całościowo odpowiada na potrzeby klienta. Stosujemy nowoczesne rozwiązania w oparciu o bezpieczne narzędzia które współgrają z algorytmami Google, dzięki czemu pozycjonowana przez nas strona szybko pojawia się wyżej w wynikach przeglądarek internetowych.

Dobór i optymalizacja słów kluczowych

Profesjonalna analiza witryny i branży, w jakiej działa to pierwszy i najważniejszy krok do prawidłowego wyboru słów i fraz kluczowych. Dzięki zaawansowanym narzędziom z jakich korzystamy sporządzenie bazy takich słów będzie banalnie proste i pozwoli na efektywne pozycjonowanie Twojej strony internetowej!

Zwiększenie widoczności strony

Całe pozycjonowanie opiera się na efektywnym działaniu pozwalającym osiągnąć dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania przeglądarek – skupiamy się na bezpiecznych metodach które przy odpowiednim wykorzystaniu pozwalają nam osiągać świetne wyniki dla naszych klientów!

Diagnoza i analiza spadku ruchu i widoczności w Google

Skoro nie jesteś zadowolony z obecnej pozycji swojej witryny w Internecie, oznacza to, że dotychczasowe działania SEO nie były odpowiednio dobrane – sprawdzimy Twoją stronę pod kątem technicznym, doradzimy co możesz zrobić we własnym zakresie, a dzięki naszemu doświadczeniu problem szybko pójdzie w niepamięć!

Weryfikacja i naprawa profilu linkowań

Link building to nowatorska metoda znajdująca szerokie zastosowanie w pozycjonowaniu – wymaga jednak specjalistycznej wiedzy i doświadczenia osób, które ją wykorzystują. Dotychczasowe działania w tym zakresie nie przyniosły Ci oczekiwanych rezultatów? Pozwól nam się tym zająć – znamy się na tym!

Jakościowy i tematyczny link buildingu

Niepoprawnie wykonana usługa link building może przynieść więcej szkody niż korzyści, i sprowadzić kary nałożone przez Google. Z nami nie będziesz mieć takich problemów! Stosujemy metodę link builingu w oparciu o wartościowe i bezpiecznie pozyskiwane linki, dzięki czemu jest to nie tylko efektywne, ale przede wszystkim zupełnie zgodne z założeniami algorytmów Google.

Analiza i weryfikacja działań

Korzystałeś z usług pozycjonowania, jednak nie przyniosły oczekiwanego rezultatu? Pozwól nam zweryfikować Twój dotychczasowy system pozycjonowania, a szybko powiemy Ci, co jest nie tak! Ponadto zaproponujemy Ci inne, efektywne rozwiązania które szybko odbudują twoją pozycję w Internecie.

Dlaczego warto wybrać mnie do pozycjonowanie strony internetowej?

Przyjazna bezterminowa umowa

Zależy nam na jakości świadczonych usług i porozumieniu z klientami – w oparciu o te założenia przygotowaliśmy prostą, krótką i treściwą umowę, która nie pozostawia niedomówień czy wątpliwości. Przejrzystość zapisów sprawia, że wszystko co robimy jest zupełnie zrozumiałe dla klienta, a nasze działania są w pełni transparentne.

Wieloletnie doświadczenie

Pozycjonowaniem zajmujemy się z pasji – to pozwoliło zgromadzić potężne zasoby doświadczenia i wiedzy, które wykorzystujemy obecnie w pracy z klientami. Swoje działania opieramy na ciągle aktualizowanej wiedzy i nowościach, co pozwala nam na efektywne pozycjonowanie i osiąganie najlepszych wyników dla klientów!

Comiesięcznie raportowanie działań

Nasze działania i etapy pracy przedstawiamy klientom w comiesięcznych raportach, dzięki czemu mają oni bezpośredni wgląd w to, co zostało już wykonane w ramach usługi, i na jakim etapie pozycjonowania obecnie znajduje się jego strona.

Bezpieczne i wartościowe linkowanie

Jeden wartościowy link znaczy więcej, niż 30 słabej jakości – w myśl tej zasady działamy jedynie w oparciu o dobrej jakości odnośniki, które przynoszą oczekiwane rezultaty. Bezpieczne metody i doświadczenie z zakresu link building to jedna z naszych mocnych stron – pozwól nam ją wykorzystać w Twoim interesie!

Elastyczny budżet

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, tworzymy personalizowane wyceny w zależności od zakresu świadczonej usługi, a przede wszystkim możliwościom finansowym danej jednostki. Dzięki czemu nawet osoba o mniejszym budżecie może otrzymać satysfakcjonującą usługę na najwyższym poziomie!
TAK!  CHCĘ OFERTĘ SEO!

Portfolio i case study

Poniżej zobaczysz efekty działań naszej agencji SEO dla wielu  klientów z wielu różnych branżzaczynając od branży motoryzacyjnej a kończąc na branży modowej. Pozycjonowaniem (SEO) zajmujemy się  nie tylko lokalnie w Olsztynie ale i w całym kraju a nawet w innych krajach Europejskich tj. Słowacja, Czechy czy Niemcy. Jeżeli chcesz porozmawiać się mną na temat SEO - skontaktuj się ze mną wykorzystując poniższy formularz kontaktowy.
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    pozycjonowanie sklepu z kwiatami widoczność SEO
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    sklep z zabawkami - seo case study
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    pozycjonowanie sklepu z sukienkami case study seo

Jesteśmy na YouTube!

JAK POZYCJONOWAĆ MAŁE STRONY INTERNETOWE WWW w 2020 ROKU SZYBKO

Jak zrobić AUDYT SEO w mniej niż 30 minut ZA DARMO

JAK POZYCJONOWAĆ SKLEP INTERNETOWY - 8 porad eCommerce SEO

Kontakt

+48 533-411-223michal@semhub.pl
Jeżeli dotarłeś aż tutaj oznacza to, że przekonałem Cię do swoich umiejętności pozycjonowania w Olsztynie i nie tylko! W takim razie korzystając z poniższego formularza wyślij do mnie zapytania o ofertę na usługi SEO a w ciągu 3 dni Ci na nie odpowiem! Pamiętaj również, że stabilne i sukcesywne rezultaty w pozycjonowaniu strony internetowej zapewni Tobie tylko doświadczony specjalista SEO. Nie sztuką jest przepalić pieniądze na reklamę, lecz zrobić z niej pożytek dla swojego biznesu!
Pozycjonowanie stron Olsztyn

Trafna diagnoza problemu to pierwszy krok do jego rozwiązania – to właśnie jedna z podstawowych kwestii jaką dobry specjalista z zakresu pozycjonowania poruszy, kiedy nawiązuje współpracę z klientem. By pozycjonowanie Olsztyn przyniosło oczekiwane rezultaty, najważniejsze jest zbadanie prawdziwych potrzeb klienta i dostosowanie działań do tego, by wyeliminować trudności jakie napotyka w walce o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. I temu właśnie służy audyt SEO, pod którego nazwą kryje się tak naprawdę szereg działań i domysłów. Jakie są jego założenia i korzyści?

Co to jest audyt SEO?

Jest to zespół działań który zawsze poprzedzać powinien z zasady każde pozycjonowanie Olsztyn, i polega na dogłębnej analizie wskazanej witryny pod względem zarówno merytorycznym i technicznym. Ma to na celu znalezienie mankamentów strony, i szybkie ich naprawienie celem zwiększenia skuteczności pozycjonowania. Jak wiadomo, witryna która chce być pokazywana w pierwszych kilku wynikach proponowanych przez Google, musi spełniać wiele rygorystycznych warunków branych pod uwagę przez jej algorytmy. Dobrze przeprowadzony audyt SEO pomaga w zdiagnozowaniu prawdziwego problemu witryny, a przede wszystkim pozwala dopasować idealnie strategię i taktykę działania, które zapewni dobrą pozycję wśród konkurencji. Specjaliści w trakcie przeprowadzania audytu SEO wykorzystują wiele specjalistycznych narzędzi, a ich praca może trwać nawet kilkanaście godzin, w zależności od wielkości witryny, liczby jej podstron i ilości informacji do przetworzenia. Niemniej jednak działanie to jest warte zachodu – po jego przeprowadzeniu znane są już słabe strony i wiadomo, co trzeba robić w następnej kolejności by zyskać oczekiwany rezultat.

Po co przeprowadza się audyt SEO?

By pozycjonowanie było skuteczne, zawsze w pierwszej kolejności powinno przeprowadzać się rzetelny i dokładny audyt. Taka analiza wykryje nie tylko słabe strony witryny, ale przede wszystkim da pogląd specjaliście go prowadzącemu na to, jakie działania podjęte w wyniku współpracy będą najefektywniejsze. Skala trudności w jego przeprowadzaniu zależy od wielu czynników, jednak dla wykwalifikowanych fachowców posiadających odpowiednie doświadczenie nie powinno to stanowić większego problemu. Analizie poddawane są liczne czynniki które mają wpływ na reakcję algorytmów Google, takie jak np. słowa kluczowe, strona techniczna i stan witryny, a przede wszystkim jej przejrzystość i poziom obecnej na dany moment optymalizacji. I mimo że dzięki darmowym narzędziom dostępnym w Internecie możliwe jest samodzielne przeprowadzenie takiego audytu, to mimo wszystko warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy wykonają je z pewnością bardziej rzetelnie i dokładnie, a co za tym idzie, skala problemu zostanie zdiagnozowana o wiele szybciej i skuteczniej, dając gotowe rozwiązanie.

Audyt konkurencji – w ramach uczciwej konkurencji?

Istnieje możliwość zlecenia audytu swojej konkurencji, która polega na zbadaniu obszaru danej witryny z jaką konkuruje klient. Daje to pogląd na to jak on funkcjonuje, z jakich rozwiązań korzysta, jakie są jego mocne i słabe strony, a przede wszystkim stanowi to kopalnię pomysłów i rozwiązań, jakie można „skopiować” od swojej konkurencji, wyrównując tym samym swoje szanse. Zlecanie takiego audytu stanowi powszechną praktykę która ma na celu poznanie lepiej strategii działania naszej konkurencji, co ma wiele korzyści – pozwala obrać taktykę mającą na celu zdobycie zaufania i zainteresowania klientów, zwiększając obrót i przychody. Audyt SEO konkurencji powinien oprzeć się przede wszystkim na informacjach, jakie zamierzamy zdobyć – to pozwoli na ukierunkowanie działań na dany temat, oszczędzając zarówno czas i jak skracając czas oczekiwania na wynik. Warto skupić się na rozeznaniu w tym, jakie pozycjonowanie Olsztyn podejmuje nasz konkurent – może to być ważnym wyznacznikiem w naszych dalszych działaniach i obraniu strategii optymalizacji.

Co powinien zawierać dobry audyt SEO?

W zależności od tego jakie informacje chcemy zdobyć w ramach takiej analizy, a także co sugeruje nam nasz usługodawca, istnieją podstawowe założenia co do tworzenia raportu z audytu, które powinny definiować jego zawartość. W tej kwestii warto posłuchać się specjalisty, który zasugeruje nam najkorzystniejsze rozwiązanie. Dobrze przeprowadzony audyt SEO powinien zawierać:

Ocena jakości treści na stronie internetowej – dobre pozycjonowanie Olsztyn opiera się w dużej mierze na jakości treści, jakie są umieszczane w witrynie. Audyt powinien skupiać się na analizie pod tym kątem, ponieważ nie każdy tekst jaki umieszczany jest na stronie spełnia standardy jakościowe algorytmów Google. Daje to również pogląd na to, jakie treści są najskuteczniejsze w pozycjonowaniu, i może podsuwać pomysły usługodawcy na tworzenie lepszych wpisów na stronę klienta.

  • Meta tagi i tytuły -  podstawowe elementy mające ogromny wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Konfiguracja z wykorzystaniem słów kluczowych ma ogromne znaczenie w pozycjonowaniu strony pod kątem najważniejszych fraz w danej branży. Analizie poddawane są znaczniki <title>, ale również meta tag description, a także samo CTA (call to action).  Zagadnienia te mają kluczowe wpływ na widoczność witryny.
  • Kanoniczność witryny – każda strona internetowa z reguły powinna funkcjonować tylko i wyłącznie pod jednym adresem URL. W przypadku kiedy z jakiegoś powodu strona możliwa jest do otworzenia z dwóch różnych adresów, istnieje ryzyko nałożenia kar przez Google, a co gorsza spadek widoczności w wynikach wyszukiwania. W takim przypadku stosuje się najczęściej przekierowanie 301.
  • Szybkość ładowania strony – Google bierze pod uwagę nie tylko treści i jakość witryn, ale jak się okazuje, również szybkość ich ładowania. Ten czynnik badany jest przez pryzmat strony technicznej danej witryny. Oczywiście im szybciej ładuje się dana strona tym lepiej, jednak optymalny czas to około 3 sekund, co jest wynikiem trudno osiągalnym dla mocno rozbudowanych witryn.
  • Optymalizacja graficzna i techniczna – oceniane są takie czynniki jak estetyka, nowoczesność i rozwiązania techniczne wykorzystywane na danej witrynie. Nie bez znaczenia pozostaje odświeżanie swojej strony internetowej raz na jakiś czas, ma to bowiem niekwestionowany wpływ na algorytmy Google. Dzięki audytowi podpowiadane są rozwiązania w tym zakresie by unowocześnić swoją stronę, która przyciągnie dzięki temu więcej klientów.

Jakie narzędzia są wykorzystywane podczas audytu SEO?

Google w ramach wsparcia dla osób którym zależy na dobrej pozycji swoich witryn umożliwiło korzystanie z narzędzi w dużym stopniu przydatnych podczas audytu. Są to np.:

  • Google Search Console – jest to zupełnie darmowe narzędzie do sprawdzania statystyk swojej witryny, a więc np. ilości osób odwiedzających czy popularności danych podstron.
  • Senuto –  polski system który pokazuje informacje z zakresu widoczności witryny w sieci. Zawiera szereg przydatnych funkcji i narzędzi bardzo istotnych z punktu osób przeprowadzających audyt. Dzięki niemu można porównać swoje wyniki np. z witryną konkurencji.

Ahrefs – analiza profilu linków i pozycjonowania stron internetowych z użyciem tego systemu to prawdziwa błahostka.  System ten intuicyjnie i przejrzyście przedstawia użytkownikowi najważniejsze informacje dotyczące witryny, ale również sugeruje rozwiązania w ramach jej optymalizacji. Z jego użyciem można poddać analizie kwestie takie jak słowa kluczowe, przydatne z punktu widzenia algorytmu Google frazy, a przede wszystkim widoczność witryny względem innych jej podobnych.

Najczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowania stron w Olsztynie

Jak przebiega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to długotrwały proces. SEO to maraton a nie sprint. Składa się on z szerokie audytu i analizy domeny, analizy i doborze słów kluczowych, optymalizacji technicznej i contentowej oraz linkowania. Bardzo często pierwsze efekty pozycjonowania można zobaczyć już w pierwszym miesiąca pozycjonowania.

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Zazwyczaj pozycjonowanie strony zależy od kilku czynników tj. konkurencyjność branży, aktualnej kondycji i rozbudowy strony, zaangażowania w projekt i budżetu. Przykładowo w branży ubezpieczeniowej, która jest jedną z najtrudniejszych branży pod kątem marketingu znacznie dłużej będziemy musieli czekać na efekty pozycjonowania niż w branży, która będzie się pozycjonować na rynku lokalnym np hydraulicznej czy budowlanej..

Ile kosztuje SEO w Olsztynie?

Jeśli chodzi o koszt pozycjonowania strony internetowej nie ma na to idealnej odpowiedzi. Każda branża jest inna. Wszystko zależy od konkurencji, oraz od tego czy chcemy działać lokalne w Olsztynie czy krajowo. Cena pozycjonowania lokalnego oscyluje w granicach 800-1000 zł, gdzie minimalna cena pozycjonowania sklepu internetowego ogólnokrajowo to koszt około 1400-1600 zł (w zależności od branży).

rocketcrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram