Pozycjonowanie sklepów internetowych

Sklepami zajmujemy się na codzień!

Pozycjonowanie sklepu internetowego to długotrwały proces, którego efektem finalnym jest zwiększenie widoczności sklepu w wynikach organicznych oraz podniesienie ruchu organicznego nawet o setki procent.

pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie sklepów różnica się of pozycjonowania stron

Czy wiesz że pozycjonowanie sklepów internetowych znacznie różni się od pozycjonowania zwykłych stron internetowych? Główną i najbardziej istotną różnicą jest liczba pozycjonowanych podstron. Strona wizytówkowa zazwyczaj posiada tylko kikla podstron tj.: „o-nas”, „oferta”, czy „kontakt”. Natomiast sklep internetowy tych podstron posiada znacznie więcej – nawet kilka set kategorii i tysiące produktów.

Nawet jeśli cel w obydwóch przypadkach jest ten sam – czyli pozyskanie większej ilości użytkowników z ruchu organicznego – to wymagany nakład pracy jest znacznie większy lecz efekt może być kilkaset razy lepszy. Sklepy internetowe są w stanie generować dziesiątki, tysiące a nawet setki tysięcy odwiedzin użytkowników miesięcznie którzy są potencjalnymi klientami.

pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego nie polega tylko na pozycjonowaniu na strony głównej. Wręcz przeciwnie. W sklepach internetowych w głównej mierze powinno się skupić szczególną uwagę na danych kategoriach produktów.

Dlaczego? Gdy szukasz butów sportowych w google wpisujesz np „Dobre sportowe buty” – następnie wchodząc na jakikolwiek sklep internetowy lądujesz w kategorii „buty sportowe”, gdzie znajdujesz gamę produktów, których szukałes.

SEO Sklepu Internetowego

Sklepy internetowego, bez poprawnie zoptymalizowanej struktury pod kątem SEO, oraz poprawne ich prowadzenie pod kątem pozycjonowania nie mają zbyt dużych szans na długotrwały rozwój. Pozycjonowanie sklepu internetowego to jest z najbardziej skutecznej formy reklamy w sieci. Natomiast w dłużej perspektywie czasu – jedna z najtańszej metody promocji online.

Dlaczego?

Dlaczego? Otóż gdy sklep zostanie odpowiednio dobrze zoptymalizowany a nastepnie osiągnie pewne (wysokie) pozycje na dane frazy kluczowe – potrafi utrzymać te pozycje miesiącami a nawet latami. Oznacza to, że dane frazy dzień po dniu, miesiąc po miesiącu będą generowały ruch z przeglądarki Google.
darmowy audyt seo
analiza danych

Analiza danych

Nasze działania opieramy na analizie dużej ilości danych pozyskiwanych z domen konkurencyjnych przy użyciu najlepszych narzędzi SEO na rynku.

Optymalizacja sklepu

Poprawna optymalizacja techniczna sklepu internetowego to klucz do wysokich pozycji i widoczności!

wysokie pozycje

Dobór słów kluczowych

Naszym zdaniem jest podnieść jak najbardziej pozycję oraz całkowitą widoczność domeny – robimy to bardzo skutecznie.

poprawa konwersji

Poprawa sprzedaży

Działania SEO mają na celu zwiększenia ruchu organicznego, co finalnie przekłada się na większą sprzedaż.

1
Klientów
1
Zoptymalizowanych sklepów
0%
Satisfaction
0
Lata na rynku
dobór słów kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Dobór odpowiednich słów kluczowych to elementarny i najważniejszy proces podczas optymalizacji i pozycjonowania sklepu internetowego.

analiza konkurencji seo

Analiza techniczna konkurencji

Dokładna analiza działań konkurencji pozwala na dobór skutecznej strategii pozycjonowania oraz bardziej trafną optymalizację sklepu pod kątem słów kluczowych.

budowanie backlinkow

Link Building

Budowa linków do sklepu internetowego to jeden z najważniejszych procesów pozwalający na wzrost „mocy” domeny a następnie pozwalający na zdobywanie coraz lepszych pozycji na frazy kluczowe.

Analiza danych

Analiza działań SEO konkurencji

Analiza działań konkurencji ma na celu odnalezienie jak najlepszej i najszybszej drogi do wysokich pozycji na wybrane słowa kluczowe.

O usłudze pozycjonowania sklepów internetowych

Pozycjonowanie ecommerce znacznie rożni się od pozycjonowania stron usługowych. Pozycjonowanie sklepów internetowych polega na zwiększanie oraz zdobywanie wysokich pozycji dla szeregu słów kluczowych (pozycjonowanie szerokie) związanych z danym asortymentem, produktem bądź kategorią. Efektem pozycjonowania sklepu internetowego jest zwiększenie widoczności na setki, tysiące a nieraz dziesiątki lub setki tysięcy słów kluczowych oraz podniesienie pozyskiwanego ruchu organicznego z przeglądarki Google.pl.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania bądź wątpliwości z zakresu SEO i pozycjonowania? Chcesz skorzystać z naszych usług? Napisz albo zadzwoń do nas – porozmawiamy o Twoim potrzebach i postaramy się je zaspokoić 🙂

 Email michal@semhub.pl

 Zadzwoń! 533-411-223