Odbierz DARMOWY Ebook Skuteczne Działania SEO TUTAJ .
pozycjonowanie stron

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Pomagamy sklepom E-commerce zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ za pomoc─ů skutecznych strategii SEO opartych na badaniach i danych

Pozycjonowanie stron internetowych w wynikach wyszukiwania Google jest praktyk─ů polegaj─ůc─ů na zwi─Ökszeniu zar├│wno jako┼Ťci, jak i ilo┼Ťci ruchu w witrynie,a tak┼╝e eksponowania Twojej marki za po┼Ťrednictwem darmowego ruchu z Google. Pozycjonowa─ç w Google mo┼╝na dos┼éownie wszystko co mo┼╝e zosta─ç odnalezione, zeskanowane i wyrenderowane przez roboty Google.

Du┼╝e marki i sklepy internetowe wydaj─ů nawet dziesi─ůtki tysi─Öcy z┼éotych na dzia┼éania pozycjonerskie. Najcz─Ö┼Ťciej jest to bud┼╝et o wiele wi─Ökszy ni┼╝ jest wymagany aby osi─ůgn─ů─ç sukces w pozycjonowaniu strony. Liczy si─Ö skuteczna strategia oparta na wiedzy i do┼Ťwiadczeniu.

Z tego powodu w SEMhub do ka┼╝dego klienta podchodzimy indywidualnie kreuj─ůc skuteczn─ů strategi─Ö pozycjonowania strony na wiele miesi─Öcy do przodu. Wszelkie dzia┼éania zawsze rozpoczynamy od audytu SEO w pierwszej kolejno┼Ťci eliminuj─ůc wszelkie b┼é─Ödy techniczne na stronie.

W dalszej kolejno┼Ťci wykonujemy analiz─Ö s┼é├│w kluczowych aby ka┼╝da z podstron celowa w okre┼Ťlone warto┼Ťciowe s┼éowo kluczowe, kt├│re jest wyszukiwane przez potencjalnych klient├│w. Po analizie s┼é├│w kluczowych obieramy strategi─Ö contentow─ů i linkbuildingow─ů na podstawie szerokiej analizy konkurencji. Tak przygotowana strategia zawsze jest skuteczna i pozwala sukcesywnie rosn─ů─ç naszym klientom w Google, co potwierdzaj─ů r├│wnie┼╝ referencje na temat naszej firmy.

Strategiczna Konsultacja SEO

Szukasz skutecznej agencji SEO? Porozmawiajmy o tym. Przedstawi─Ö Ci jak dzia┼éa SEO oraz jak obra─ç skuteczn─ů strategi─Ö kt├│ra DZIA┼üA. Kr├│tko m├│wi─ůc. Jak robi─ç SEO oparte na danych, nie domniemaniach.

Daj mi r├│wnie┼╝ informacje, jaki termin konsultacji najbardziej Tobie odpowiada. W miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci postaram si─Ö dostosowa─ç do Twojego kalendarza.

Kompleksowa usługa pozycjonowania stron - na sam szczyt!

Audyt SEO

Ka┼╝dy projekt SEO wymaga audytu SEO. Jest to pierwszy element, kt├│ry nale┼╝y wykona─ç dla ka┼╝dej strony.

Strategie

W SEMhub strategie obieramy na podstawie twardych danych, wiedzy i do┼Ťwiadczenia naszych specjalist├│w.

Linkbuilding

Dla stron dobieramy linki na podstawie danych por├│wnawczych i publikujemy na stronach partnerskich.

Konsultacje

W ofercie posiadamy r├│wnie┼╝ konsultacje,
kt├│re s─ů nieod┼é─ůcznym elementem marketingu online

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania jest bardzo ci─Ö┼╝ko do wyceny bez znajomo┼Ťci adresu URL strony pozycjonowanej, jej konkurent├│w, czy s┼é├│w kluczowych w kt├│re ma celowa─ç. Jest to trudne poniewa┼╝ z SEO jest jak z biznesem. Jeden jest bardziej konkurencyjny od drugiego.

W naszej ofercie pozycjonowania wyszli┼Ťmy naprzeciw przeciwno┼Ťci─ů rynku i rozbili┼Ťmy ofert─Ö pozycjonowania strony na 3 elementy, z kt├│rych si─Ö ono sk┼éada

Koszt pracy specjalisty SEO
Tre┼Ťci (copywriting)
Link Building
Z tych trzech element├│w, zawsze sk┼éada┼éo si─Ö skuteczne pozycjonowanie stron – i si─Ö to nie zmieni. Aby wyliczy─ç koszt docelowy nale┼╝y zrobi─ç odpowiedni─ů analiz─Ö konkurencji i odnale┼║─ç r├│┼╝nice w postaci

r├│┼╝ni─ç tre┼Ťci (ilo┼Ťciowe i jako┼Ťciowe)
r├│┼╝nice linkbuildingowe (jak bardzo strona pozycjonowana odbiega i konkurent├│w)
Ilo┼Ť─ç b┼é─Öd├│w i wielko┼Ť─ç strony, kt├│ra wp┼éywa na ilo┼Ť─ç koniecznej pracy nad stron─ů.
Maj─ů powy┼╝sze informacji wraz z cennikiem za tre┼Ťci, linki oraz prac─Ö bardzo prosto mo┼╝na oszacowa─ç potrzebny bud┼╝et na pozycjonowanie wybranej strony internetowej.

Rozliczenie abonamentowe

Za działania SEO rozliczamy się w abonamencie,
ze wzgl─Ödu na z┼éo┼╝ono┼Ť─ç projektu i dzia┼éa┼ä.

Dla przyk┼éadu zwyk┼éa strona wizyt├│wkowa dzia┼éaj─ůca lokalnie b─Ödzie wymaga┼éa 500-1000 z┼é netto bud┼╝etu miesi─Öcznego na dzia┼éania w zwi─ůzku z link buildingiem, tre┼Ťciami i prac─ů nad ni─ů

Jednak ma┼éy sklep internetowy w zale┼╝no┼Ťci od bran┼╝y b─Ödzie wymaga┼é co najmniej 1500-4000 z┼é netto na pozycjonowanie strony ze wzgl─Ödu na z┼éo┼╝ono┼Ť─ç projektu, konkurencyjno┼Ť─ç,
konieczno┼Ť─ç napisania tre┼Ťci oraz zbudowania link├│w.

Korzy┼Ťci pozycjonowania strony

Pozycjonowanie stron internetowych ma ogromn─ů ilo┼Ť─ç zalet i korzy┼Ťci a ruch pozyskany z organicznych wynik├│w wyszukiwania w Google jest jednym z najlepiej konwertuj─ůcych ┼║r├│de┼é ruchu w Internecie.

Sprecyzowana grupa docelowa – Reklama w Google, czy to za pomoc─ů Google Ads lub za pomoc─ů pozycjonowania strony internetowej, jest znacznie lepsza
i lepiej konwertuj─ůca w por├│wnaniu do medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. Dlaczego? Dlatego, ┼╝e odpowiadamy na bezpo┼Ťrednie zapytanie u┼╝ytkownika. Jestem przekonany ┼╝e to nie na Facebooku b─Ödziesz szuka┼é hydraulika w Twojej miejscowo┼Ťci, tylko w┼éa┼Ťnie w Google!

Wzrost sprzeda┼╝y – Oczywi┼Ťcie skuteczne pozycjonowanie strony w Google jest r├│wnoznaczne z pozyskiwaniem ruchu na stron─Ö, kt├│ry finalnie mo┼╝e prze┼éo┼╝y─ç si─Ö na sprzeda┼╝.

Wzrost wiarygodno┼Ťci i zaufania marki – Wyszukiwarka Google to jedno z podstawowych ┼║r├│de┼é informacji, kt├│remu ufaj─ů internauci. Dane m├│wi─ů, ┼╝e ludzie znacznie bardziej ufaj─ů stronom internetowym, kt├│re wysoko wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö w wynikach wyszukiwania i ch─Ötniej si─Ö z nimi kontaktuj─ů.

D┼éugoterminowe efekty – Pozycjonowanie strony internetowej to proces trwaj─ůcy miesi─ůcami, a nawet latami. ÔÇťSEO to nie sprint tylko maratonÔÇŁ, jednak ma
on na celu systematyczny wzrost widoczno┼Ťci i ruchu organicznego na stronie. Skutecznie prowadzone dzia┼éania SEO, a w tym przyjazne dla u┼╝ytkownik├│w
i precyzyjnie odpowiadaj─ůce na zapytania u┼╝ytkownik├│w w Google, finalnie maj─ů szanse na d┼éugoterminowe efekty. Nawet wieloletnie!

Zwi─Ökszenie u┼╝yteczno┼Ťci, a przy tym konwersji – Dobrze przeprowadzona optymalizacja SEO strony, ma r├│wnie┼╝ za zadanie przeanalizowanie i popraw─Ö
u┼╝yteczno┼Ťci dla u┼╝ytkownik├│w, co finalnie b─Ödzie mia┼éo impakt na wzrost ┼Ťwiadomo┼Ťci i zaufania do marki. Warto r├│wnie┼╝ wspomnie─ç, ┼╝e wkr├│tce b─Ödzie to r├│wnie┼╝ czynnik rankingowy w Google (informacja z 18.06.2020)

Rozw├│j biznesu – Jak to ka┼╝de dzia┼éanie marketingowe w Internecie, pozycjonowanie strony internetowej ma zadanie wzrost ruchu sprzeda┼╝y, a co za tym idzie – rozw├│j Twojego biznesu online.

Efekty pozycjonowania strony

Finalnym efektem pozycjonowania jest pozyskanie jak najwi─Ökszej ilo┼Ťci najlepszych pozycji w Google dla poszczeg├│lnych s┼é├│w kluczowych oraz pozyskiwanie ruchu organicznego z Google. W to r├│wnie┼╝ zalicza si─Ö wzrost widoczno┼Ťci, ┼Ťwiadomo┼Ťci i zaufania marki w┼Ťr├│d docelowej grupy odbiorc├│w.

Pozycjonowanie strony w Google jest d┼éugoterminowym dzia┼éaniem i wymaga szerokiego spektrum dzia┼éa┼ä takich jak analiza techniczna, analiza contentu, analiza s┼é├│w kluczowych czy pisanie i publikowanie tre┼Ťci. Z tego powodu w SEMhub podchodzimy do pozycjonowania strony ka┼╝dego z naszych klient├│w indywidualnie i strategicznie na podstawie rzetelnych danych i informacji, kt├│re zapewnia obranie skutecznej kampanii SEO dopasowanej do indywidualnych potrzeb.

Poni┼╝ej opisane studium przypadku SEO odzwierciedla, nasze podej┼Ťcie do klienta, jego potrzeb i problem├│w.

CEL I ZAŁOŻENIA

Pozycjonowanie stron:
Obrane cele i założenia w projekcie

Klient z bran┼╝y produkt├│w metalowych postanowi┼é stworzy─ç trzy nowe sklepy internetowe na trzy kraje Europejskie ( Polsk─Ö, S┼éowacj─Ö i W─Ögry). Od momentu decyzji klient powierzy┼é nam pe┼éne dzia┼éania nad stron─ů. Pocz─ůwszy od jej zakodowania i w tym pozycjonowanie strony www. Razem z klientem opracowali┼Ťmy strategi─Ö na pozycjonowanie strony na podstawie szerokiej analizy konkurencji. Celem strategii by┼é wzrost widoczno┼Ťci sklep├│w internetowych na pierwsz─ů stron─Ö wynik├│w wyszukiwania na g┼é├│wne frazy kluczowe zwi─ůzane z jego biznesem w ci─ůgu 12 miesi─Öcy.

DZIAŁANIA

Pozycjonowanie stron:
Obrane cele i założenia w projekcie

Pierwszym etapem do skutecznych dzia┼éa┼ä pozycjonowania strony www (stworzeniu strony internetowej) by┼éa analiza s┼é├│w kluczowych i na jej podstawie przygotowanie odpowiedniej architektury informacji w ka┼╝dym z 3 sklep├│w, kt├│re nam powierzy┼é. Audyt techniczny nie by┼é wymagany, poniewa┼╝ strona zosta┼éa zakodowana przez nas zesp├│┼é. Po analizie s┼é├│w kluczowych mieli┼Ťmy obraz tego, co jest konieczne aby osi─ůgn─ů─ç sukces. Jak wiele podstron (kategorii produktowych oraz wpis├│w blogowych) musi powsta─ç na przestrzeni kolejnych 6-12 miesi─Öcy. Nast─Öpnie wykonali┼Ťmy bardzo dok┼éadn─ů analiz─Ö konkurencji, kt├│ra da┼éa nam podgl─ůd tego jak d┼éugie maj─ů by─ç tre┼Ťci, w jakie s┼éowa kluczowe maj─ů celowa─ç oraz jak wiele link├│w musimy pozyska─ç statystycznie ka┼╝dego miesi─ůca aby ÔÇťdogoni─çÔÇŁ konkurencj─Ö w dzia┼éaniach SEO.

OSI─äGNI─śTE EFEKTY

Pozycjonowanie stron:
Uzyskane efekty w trakcie pozycjonowanie strony

Rzetelne i systematyczne dzia┼éania zar├│wno on-site jak i off-site oparte na danych (nie spekulacji), pozwoli┼éy nam ju┼╝ po pierwszych 4 miesi─ůcach zwi─Ökszy─ç widoczno┼Ť─ç ka┼╝dego ze sklepu w Google o 200-300%. Wykonuj─ůc systematyczne dzia┼éania zar├│wno contentowe jak i linkbuildingowe w kolejnych miesi─ůcach zaowocowa┼éy kolejnym znacznym wzrostem i pozwoli┼é pojawi─ç si─Ö na ok 13 pozycji na g┼é├│wn─ů fraz─Ö kluczow─ů. Dalsze efekty pozycjonowania to by┼éa tylko kwestia czasu. Po 8 miesi─ůcach wi─Ökszo┼Ť─ç g┼é├│wnych fraz kluczowych w ka┼╝dym kraju osi─ůgn─Ö┼éy pozycje z zakresu TOP1-TOP6. Taki efekt zaowocowa┼é znacznym wzrostem sprzeda┼╝y, kreowaniem marki klienta jako lidera rynku i do dnia dzisiejszego sprzeda┼╝ za pomoc─ů ruchu organicznego dzia┼éa i wci─ů┼╝ jest rozwijana.

Na poni┼╝szym ekranie mo┼╝na zobaczy─ç efekt wsp├│┼épracy z klientem oraz jak jego strona ka┼╝dego miesi─ůca ros┼éa w wynikach wyszukiwania.

Co ma wpływ na pozycjonowanie stron w Google?

Google wykorzystuje ponad 200 r├│┼╝nych czynnik├│w rankingowych w celu,
wy┼Ťwietlenia strony na konkretnych pozycjach za pomoc─ů procesu nazywanym pozycjonowaniem.

Jednak jest w tym haczyk. Nie wszystkie z tych czynnik├│w s─ů r├│wnie wa┼╝ne. Niekt├│re maj─ů znacznie wi─Öksze impakt na SEO w stosunku do drugich.

Poni┼╝ej przedstawi─Ö te, kt├│re s─ů niemal elementarnymi fundamentami skutecznego pozycjonowania strony internetowej.

Nag┼é├│wek H1 to kolejny czynnik trafno┼Ťci, s┼éu┼╝─ůcy jako opis zawarto┼Ťci stron. Pomimo tocz─ůcej si─Ö dyskusji na temat jego znaczenia, nadal bardzo dobr─ů
i skuteczn─ů praktyk─ů jest umieszczanie s┼éowa kluczowego w unikalnym tagu H1 na stronie.

Meta tag tytu┼éowy (tytu┼é strony pro┼Ťciej m├│wi─ůc) jest jednym z najsilniejszych sygna┼é├│w i najwa┼╝niejszych dla wyszukiwarki. Sam title tag s┼éu┼╝y do dok┼éadnego opisu zawarto┼Ťci stron. Wyszukiwarki u┼╝ywaj─ů go do wy┼Ťwietlania g┼é├│wnego tytu┼éu wyniku wyszukiwania. Umieszczenie w nim s┼éowa kluczowego wska┼╝e zar├│wno wyszukiwarce, jak i u┼╝ytkownikowi, tematyczno┼Ť─ç danej podstrony oraz co si─Ö na niej znajduje.

Stosunkowo, najlepszym rozwi─ůzaniem podczas jest umieszczenie s┼éowa kluczowego na pocz─ůtku tytu┼éu. W teorii strony z tak─ů technik─ů optymalizacji tytu┼é├│w maj─ů szanse na uzyskanie lepszej pozycji ni┼╝ strony, kt├│rych s┼éowa kluczowe u┼╝ywaj─ů na ko┼äcu takiego tytu┼éu. JEDNAK nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝e pozycjonowanie stron oraz sam Google coraz bardziej ewoluuje i coraz bardziej rozumie tre┼Ťci. Powy┼╝sza technika z pewno┼Ťci─ů dzia┼éa jednak ┼Ťmia┼éo mog─Ö stwierdzi─ç, ┼╝e nie jest to a┼╝ tak istotne jak by┼éo jeszcze rok temu.
Meta tag tytu┼éowy (tytu┼é strony pro┼Ťciej m├│wi─ůc) jest jednym z najsilniejszych sygna┼é├│w i najwa┼╝niejszych dla wyszukiwarki. Sam title tag s┼éu┼╝y do dok┼éadnego opisu zawarto┼Ťci stron. Wyszukiwarki u┼╝ywaj─ů go do wy┼Ťwietlania g┼é├│wnego tytu┼éu wyniku wyszukiwania. Umieszczenie w nim s┼éowa kluczowego wska┼╝e zar├│wno wyszukiwarce, jak i u┼╝ytkownikowi, tematyczno┼Ť─ç danej podstrony oraz co si─Ö na niej znajduje.
Nag┼é├│wek H1 to kolejny czynnik trafno┼Ťci, s┼éu┼╝─ůcy jako opis zawarto┼Ťci stron. Pomimo tocz─ůcej si─Ö dyskusji na temat jego znaczenia, nadal bardzo dobr─ů i skuteczn─ů praktyk─ů jest umieszczanie s┼éowa kluczowego w unikalnym tagu H1 na stronie
Jeszcze do niedawna wypychanie strony s┼éowami kluczowymi (keyword stuffing) by┼éo skutecznym sposobem na pozycjonowanie strony i zwi─Ökszenia jej pozycji w rankingu dla danego s┼éowa kluczowego. Jednak to ju┼╝ przesz┼éo┼Ť─ç. Warto spr├│bowa─ç zag─Ö┼Ťci─ç artyku┼é warto┼Ťciowymi s┼éowami kluczowymi (┼Ťwietnie to dzia┼éa), jednak nale┼╝y to robi─ç umiej─Ötnie i z g┼éow─ů tak aby tekst wci─ů┼╝ by┼é warto┼Ťciowy i czytelny.
Pozycjonowanie stron, w gruncie rzeczy g┼é├│wnie opiera si─Ö na tre┼Ťci. Przecie┼╝ google to maszyna odpowiadaj─ůca na pytania za pomoc─ů... tre┼Ťci!. Przeszukuj─ůc sie─ç. internauci chc─ů konsumowa─ç informacj─Ö i wiedz─Ö, dlatego z pewno┼Ťci─ů nie b─Öd─ů zadowoleni z kr├│tkich i ma┼éo warto┼Ťciowych artyku┼é├│w (thin content). Z tego powodu Google szuka autorytatywnych i informacyjnych tre┼Ťci, kt├│re zajm─ů pierwsze miejsce. Nieprawd─ů jest, ┼╝e im d┼éu┼╝sza tre┼Ť─ç, tym nasze szanse na zdobycie wysokich pozycji znacznie rosn─ů. Tre┼Ťci nale┼╝y pisa─ç tak, aby wyczerpywa┼éy temat i by┼éy u┼╝yteczne dla u┼╝ytkownik├│w. Oczywistym jest r├│wnie┼╝ fakt, ┼╝e konkurent posiadaj─ůcy tekst na 20 000 znak├│w, ma znacznie wi─Öksze szanse na zdobycie wysokich pozycji, gdy napiszemy podobny artyku┼é, tylko na 2500 znak├│w. Dlatego nie wahaj si─Ö pisa─ç d┼éugich, ale bardzo przydatnych tekst├│w.
Nie wszystkie czynniki rankingowe pozytywnie wp┼éywaj─ů na widoczno┼Ť─ç i pozycje strony internetowej. Posiadanie skopiowanej lub podobnej zawarto┼Ťci na r├│┼╝nych stronach mo┼╝e w rzeczywisto┼Ťci pozycjonowanie stron w ten spos├│b zaszkodzi─ç Twojej stronie dlatego unikaj powielania tre┼Ťci i staraj si─Ö pisa─ç unikalne teksty na ka┼╝d─ů swoj─ů podstron─Ö czy kategori─Ö w sklepie.
Czasami bywa i tak, ┼╝e nie jeste┼Ťmy w stanie unikn─ů─ç posiadania dw├│ch, trzech a nawet pi─Öciu adres├│w URL o tej samej lub bardzo podobnej tre┼Ťci. Jednym ze sposob├│w na rozwi─ůzanie tego problemu jest zastosowanie link├│w kanonicznych. Ten tag wdra┼╝a jedn─ů prost─ů rzecz; informuje Google, ┼╝e jeden adres URL jest r├│wnowa┼╝ny drugiemu, wyra┼║nie stwierdzaj─ůc, ┼╝e pomimo dw├│ch stron o tej samej tre┼Ťci, w rzeczywisto┼Ťci s─ů one jednym.
Rzeczy wymagaj─ůce optymalizacji pod k─ůtem SEO to nie tylko tre┼Ťci. Ba! Jestem w stanie stwierdzi─ç, ┼╝e obrazki potrafi─ů wi─Öcej napsu─ç ni┼╝ wnie┼Ť─ç do projektu. Bardzo cz─Östo ludzie wrzucaj─ůc obrazki na stron─Ö, nie zmniejszaj─ů ich i nie kompresuj─ů. Wyobra┼║my sobie, ┼╝e zamieszczaj─ůc na stronie obrazek wa┼╝─ůcy 5mb, gdy ca┼éa nasza strona wa┼╝y maksymalnie 1mb podczas ┼éadowania. Pomy┼Ťlmy teraz o pr─Ödko┼Ťci strony - kt├│ra r├│wnie┼╝ jest czynnikiem rankingowym. Dodatkowo, poprawnie zoptymalizowane obrazy mog─ů wysy┼éa─ç sygna┼éy trafno┼Ťci wyszukiwarkom np. poprzez wykorzystanie opis├│w alternatywnych (alt├│w).
Algorytm Google preferuje i lubi ┼Ťwie┼╝e, aktualne lub zaktualizowane tre┼Ťci. Nie oznacza to, ┼╝e musisz ca┼éy czas edytowa─ç teksty na swojej stronie. Uwa┼╝am, ┼╝e w przypadku stron e-commerce, takich jak opisy produkt├│w, Google uznaje fakt, ┼╝e nie s─ů one tak wra┼╝liwe na czas, jak artyku┼éy na blogach dotycz─ůce ostatnich wydarze┼ä. Rozs─ůdne jest jednak w┼é─ůczenie strategii aktualizacji niekt├│rych rodzaj├│w tre┼Ťci np co 6-12-18 miesi─Öcy.
Linkowanie do wiarygodnych stron wysy┼éa sygna┼é zaufania do wyszukiwarki. Pomy┼Ťl o tym w ten spos├│b: jedynym powodem, dla kt├│rego ode┼Ťlesz u┼╝ytkownika do innej witryny jest to, ┼╝e chcesz, aby dowiedzia┼é si─Ö on wi─Öcej na okre┼Ťlony temat. Mo┼╝e to by─ç ogromny czynnik zaufania dla Google. Jednak pami─Ötaj, ┼╝e zbyt wiele link├│w wychodz─ůcych mo┼╝e znacznie ograniczy─ç przep┼éyw link juice i PageRank strony, powoduj─ůc spadek pozycji.. Linki wychodz─ůce mog─ů wp┼éywa─ç na twoje pozycje.
strony z linkami w obr─Öbie Twojej witryny mog─ů przenosi─ç mi─Ödzy nimi swoj─ů si┼é─Ö. Jest to ┼Ťwietna metoda na poprawienie crawl budgetu oraz do┼Ťwiadcze┼ä u┼╝ytkownik├│w na witrynie.
Do┼é─ůczenie s┼éowa kluczowego do informacji o adresie URL (ten fragment, kt├│ry pojawia si─Ö po cz─Ö┼Ťci ÔÇ×.pl /ÔÇŁ adresu URL) wysy┼éa kolejny sygna┼é trafno┼Ťci do Google. Jednak nie nale┼╝y przesadza─ç z jego d┼éugo┼Ťci─ů. Przyk┼éadowo dla poradnika SEO wystarczy adres url: ÔÇť/poradnik-seoÔÇŁ
Mapa witryny pomaga wyszukiwarce w indeksowaniu wszystkich stron w witrynie. Jest to najprostszy i najskuteczniejszy spos├│b przyspieszenia indeksacji oraz poinformowania Google, jakie strony zawiera Twoja witryna.
zaufanie i autorytet maj─ů bardzo du┼╝e znaczenie podczas pozycjonowania strony. Logicznym jest, ┼╝e strony , kt├│rym ufa Google, zajmuj─ů wysokie pozycje. Jednak w jaki spos├│b to zaufanie? Brian z Backlinko ma tutaj pe┼én─ů list─Ö czynnik├│w zaufania. Nie trzeba dodawa─ç, ┼╝e budowanie czynnik├│w zaufania w Twojej domenie z pewno┼Ťci─ů zaowocuje.

Jak Google ustala kolejno┼Ť─ç wynik├│w organicznych?

Czasami (a nawet i cz─Östo) mo┼╝e zdarzy─ç si─Ö, ┼╝e wyszukamy dane s┼éowo kluczowe w wyszukiwarce Google na dw├│ch b─ůd┼║ nawet trzech r├│┼╝nych urz─ůdzeniach
i otrzymamy r├│┼╝ne wyniki. Na takie zdarzenie wp┼éyw mo┼╝e mie─ç kilka czynnik├│w tj. aktualna lokalizacja (przede wszystkim dla wyszukiwa┼ä lokalnych) czy urz─ůdzenie, z kt├│rego aktualnie korzystamy.

Jednak pytanie brzmi: jakie czynniki maj─ů najwi─Ökszy wp┼éyw na r├│┼╝norodne wyniki podczas pozycjonowania stron?

Um├│w si─Ö na
darmowe konsultacje!

Poni┼╝ej znajdziesz us┼éugi SEO, kt├│re jako agencja SEO ┼Ťwiadczymy.
A ┼Ťwiadczymy je na najwy┼╝szym poziomie!
Um├│w si─Ö ju┼╝ teraz

Indywidualne preferencje
u┼╝ytkownik├│w

W dobie coraz to nowocze┼Ťniejszego marketingu i mo┼╝liwo┼Ťci technologicznych, reklamodawcy chc─ů dostarczy─ç nam jak najbardziej dopasowane reklamy do naszych indywidualnych preferencji. W przypadku Google jest dok┼éadnie tak samo. Gdy b─Ödziemy korzysta─ç z Google podczas gdy jeste┼Ťmy zalogowani na swoje konto Gmail, wyniki wyszukiwania zar├│wno p┼éatne jak i organiczne, mog─ů by─ç bardziej dopasowane do naszej indywidualnej historii wyszukiwania czyli tzw. indywidualnych preferencji.

Dlatego gdy chcemy sprawdzi─ç manualnie na jakiej pozycji znajduje si─Ö aktualnie nasza strona internetowa nale┼╝y to zrobi─ç wykorzystuj─ůc albo inn─ů przegl─ůdark─Ö albo (najlepiej) wykorzysta─ç tryb incognito. U┼╝ywaj─ůc tego trybu nie posiadamy ani ciasteczek (plik├│w cookies) ani historii przegl─ůdania dzi─Öki czemu wyniki s─ů najbardziej rzeczywiste.

Pozycjonowanie stron - rezultaty działań

Pozycjonowanie a frazy lokalizacyjne i geolokalizacja

R├│┼╝nice wynik├│w wyszukiwania w Google powoduje lokalizacja, z kt├│rej wysy┼éamy zapytania do Google (zw┼éaszcza dla zapyta┼ä lokalizacyjnych jak pozycjonowanie stron Krak├│w czy hydraulik Krak├│w). Jednak to nie wszystko. Dok┼éadnie tak samo dzieje si─Ö w przypadku wpisywania og├│lnych s┼é├│w kluczowych jak fryzjer czy hydraulik. Przyk┼éadowo, b─Öd─ůc w Krakowie wpiszemy hydraulik – Google poka┼╝e nam firmy hydrauliczne znajduj─ůce si─Ö na terenie Krakowa, jednak gdy zrobimy to w Gda┼äsku – to z Gda┼äska.

Warto r├│wnie┼╝ wspomnie─ç, ┼╝e u┼╝ytkownicy korzystaj─ůcy ze smartfon├│w (a jest ich aktualnie bardzo du┼╝o i ta liczba wci─ů┼╝ ro┼Ťnie) mog─ů dosta─ç bardzo precyzyjnie stargetowane reklamy od sklep├│w, czy us┼éug znajduj─ůcych si─Ö najbli┼╝ej Twojej okolicy. Dzieje si─Ö to przez ┼Ťledzenie lokalizacji za pomoc─ů nadajnik├│w telekomunikacyjnych

Pozycjonowanie a pliki Cookies - ciasteczka w SEO

Pewnie zwr├│ci┼ée┼Ť uwag─Ö na wy┼Ťwietlan─ů na wi─Ökszo┼Ťci stron www informacj─Ö ÔÇťakceptuj─Ö polityk─Ö prywatno┼ŤciÔÇŁ, b─ůd┼║ po prostu ÔÇťciasteczkaÔÇŁ. S─ů to w┼éa┼Ťnie ma┼ée pliki zapisywane na komputerze przez przegl─ůdark─Ö zawieraj─ůce podstawowe dane na temat Twojego zachowania w Internecie, jak i aktywno┼Ť─ç ka┼╝dego innego u┼╝ytkownika. S─ů wykorzystywane do wy┼Ťwietlania zawarto┼Ťci strony wg indywidualnych preferencji, a w tym i reklam. W┼éa┼Ťnie dzi─Öki nim, gdy przez 1h szukamy but├│w w sieci, to przez kolejny tydzie┼ä reklamy but├│w napotykamy na zdecydowanej wi─Ökszo┼Ťci odwiedzanych przez siebie stron.

Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych jest wa┼╝ne?

Podczas gdy p┼éatne reklamy, media spo┼éeczno┼Ťciowe oraz inne platformy internetowe mog─ů generowa─ç ruch na stronach internetowych, wi─Ökszo┼Ť─ç ruchu online jest nap─Ödzana przez wyszukiwarki.

Organiczne (bezp┼éatne) wyniki wyszukiwania (czyli te osi─ůgni─Öte z pozycjonowania strony) wydaj─ů si─Ö bardziej wiarygodne dla do┼Ťwiadczonych u┼╝ytkownik├│w i uzyskuj─ů znacznie wi─Öcej klikni─Ö─ç ni┼╝ p┼éatne reklamy. Na przyk┼éad spo┼Ťr├│d wszystkich wyszukiwa┼ä w USA, tylko ok. 2,8% os├│b klika w p┼éatne reklamy. W skr├│cie SEO ma oko┼éo 20 krotnie wi─Ökszy potencja┼é ruchu ni┼╝ p┼éatne reklamy PPC zar├│wno na urz─ůdzeniach mobilnych jak i komputerach.

Pozycjonowanie stron internetowych oraz optymalizacja (SEO) to tak┼╝e jeden z niewielu kana┼é├│w marketingu internetowego, kt├│ry przy prawid┼éowym skonfigurowaniu, z czasem nadal przynosi zyski. Je┼Ťli dostarczysz solidn─ů i warto┼Ťciow─ů tre┼Ť─ç, kt├│ra posiada wiele odpowiednich s┼é├│w kluczowych, ruch mo┼╝e z czasem wzrosn─ů─ç, podczas gdy p┼éatna reklama wymaga ci─ůg┼éego finansowania, aby┼Ť m├│g┼é pozyskiwa─ç z niej ruch.

Wyszukiwarki s─ů coraz m─ůdrzejsze i coraz bardziej udoskonalane, jednak wci─ů┼╝ potrzebuj─ů naszej pomocy.

Optymalizacja witryny pod k─ůtem wyszukiwarek pomaga dostarcza─ç lepsze informacje do wyszukiwarek, dzi─Öki czemu tre┼Ťci b─Öd─ů odpowiednio indeksowane i wy┼Ťwietlane w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Jak długo należy czekać na efekty pozycjonowania strony?

To pytanie jest jednym z najcz─Ö┼Ťciej zadawanych pyta┼ä dotycz─ůcych dzia┼éa┼ä SEO. Odpowied┼║ jednak┼╝e nie jest taka prosta, poniewa┼╝ optymalizowanie stron internetowych pod k─ůtem wyszukiwarek jest bardzo z┼éo┼╝onym procesem. W pewnym sensie dzia┼éania SEO daj─ů natychmiastowy efekt, w postaci ulepszonego i bardziej warto┼Ťciowego kontentu, lepszej organizacji strony, czy dobrej bazy link├│w, jednak wi─Ökszo┼Ť─ç klient├│w oczekuje tak naprawd─Ö jednego, czyli pierwszego miejsca w wynikach wyszukiwania Google.

Istnieje wiele r├│┼╝nych czynnik├│w, kt├│re wp┼éywaj─ů na to, kiedy strona zaczyna by─ç coraz bardziej zauwa┼╝alna przez Google. Dzia┼éania SEO to nieustanny ruch i zmienna, poniewa┼╝ Google oficjalnie podaje, ┼╝e zmienia swoje algorytmy oko┼éo 600 razy w ci─ůgu roku. Tak cz─Öste zmiany wymagaj─ů ci─ůg┼éej adaptacji i elastyczno┼Ťci dzia┼éa┼ä, dlatego pozycjonowanie stron www to dzia┼éanie d┼éugodystansowe, a nie sprint. Je┼╝eli skusimy si─Ö na szybkie i spektakularne wyniki (Black Hat SEO), to z pewno┼Ťci─ů stracimy na tym nie tylko czas, ale tak┼╝e i pieni─ůdze. Nie da si─Ö wypozycjonowa─ç strony w tydzie┼ä, czy miesi─ůc. Owszem, po kilkunastu tygodniach pierwszych dzia┼éa┼ä, mog─ů by─ç widoczne jakie┼Ť r├│┼╝nice, jednak┼╝e optymalnym czasem, w kt├│rym mo┼╝na spodziewa─ç si─Ö lepszych wynik├│w jest oko┼éo 6 miesi─Öcy.

Optymalne wyniki jako┼Ťci pozycjonowania powinny by─ç widoczne po 9-12 miesi─ůcach dzia┼éa┼ä SEO. Dlatego te┼╝ SEO powinni┼Ťmy bra─ç jako d┼éugofalow─ů inwestycj─Ö, a nie szybki strza┼é, kt├│ry by─ç mo┼╝e zapewni nam zwyci─Östwo. Konsekwentne, jednostajne i systematyczne dzia┼éania stopniowo buduj─ů coraz wy┼╝sz─ů pozycje danej strony w wyszukiwarkach, dlatego efekty dzia┼éa┼ä SEO widoczne s─ů dopiero po jakim┼Ť czasie. Przyspieszanie tego procesu ko┼äczy si─Ö karami od Google, dlatego warto wykaza─ç si─Ö cierpliwo┼Ťci─ů i stopniowo oraz konsekwentnie budowa─ç pozycj─Ö swojej witryny.

Co Google twierdzi na temat pozycjonowania stron?

Zobacz pełne video: https://www.youtube.com/watch?v=BS75vhGO-kk&feature=emb_title

Matt Cutts na powy┼╝szym video bardzo fajnie opisuje co dok┼éadnie Google my┼Ťli na temat SEO i czy uznaje je za SPAM. Odpowied┼║ z g├│ry jest NIE. Google nie traktuje optymalizacji (SEO) jako spam. Jak sama nazwa wskazuje, SEO oznacza optymalizacj─Ö pod k─ůtem wyszukiwarek co w zasadzie samo z siebie m├│wi, ┼╝e w┼éa┼Ťciciele stron internetowych mog─ů stara─ç si─Ö udoskonali─ç swoj─ů stron─Ö tak aby by┼éa jak najlepiej prezentowana w wynikach organicznych Google.

  • mo┼╝esz upewni─ç si─Ö, ┼╝e Twoja strona jest dost─Öpna dla robot├│w i indeksowalna, tak aby ludzie klikaj─ůc w adres URL mogli na ni─ů wej┼Ť─ç
  • mo┼╝esz upewni─ç si─Ö ┼╝e wykorzystujesz poprawne i dobrze stargetowane s┼éowa kluczowe. Je┼╝eli u┼╝ywasz przyk┼éadowo ┼╝argonu biznesowego, to poprawn─ů analiz─ů b─Ödziesz m├│g┼é dostrzec, ┼╝e w rzeczywisto┼Ťci to nie te s┼éowa kluczowe mia┼ée┼Ť na my┼Ťli (tak samo Twoi odbiorcy)
  • mo┼╝esz pomy┼Ťle─ç aby przyspieszy─ç swoj─ů stron─Ö internetow─ů. Nie jest to jedyny czynnik rankingowy w Google, jednak je┼Ťli sprawisz ┼╝e Twoja strona stanie si─Ö szybsza, b─Ödzie to r├│wnie┼╝ r├│wnie┼╝ wp┼éywa┼éo na do┼Ťwiadczenia u┼╝ytkownik├│w (UX)

W┼éa┼Ťnie dlatego jest masa rzeczy kt├│re SEOwcy robi─ů.

Najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania

Poni┼╝ej przygotowali┼Ťmy dla Pa┼ästwa najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania i problemy w bran┼╝y pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania Google.

Jest to zale┼╝ne od Twojego czasu na dzia┼éania SEO a tak┼╝e wiedzy i do┼Ťwiadczenia z tego zakresu. Oczywi┼Ťcie mo┼╝esz rozpocz─ů─ç dzia┼éania wst─Öpne zaczynaj─ůc od analizy s┼é├│w kluczowych, architektury informacji oraz napisania tre┼Ťci. Jednak je┼Ťli trafisz na ┼Ťcian─Ö w dzia┼éaniach to sugeruj─Ö konsultacj─Ö ze specjalist─ů pozycjonowania stron.

W dzia┼éaniach pozycjonowania stron internetowych jeste┼Ťmy w 100% transparentni i strategiczni. Nie wykonujemy ┼╝adnych dzia┼éa┼ä "po kryjomu". Je┼╝eli wymaga tego sytuacja i musimy wprowadzi─ç jakiekolwiek zmiany techniczne b─ůd┼║ optymalizacyjne na witrynie naszego klienta - robimy to za jego zgod─ů - i jest tego w 100% ┼Ťwiadomy. Wyszli┼Ťmy r├│nie┼╝ naprzeciw bran┼╝y i dla naszych klient├│w przygotowali┼Ťmy PLIK KLIENTA, w kt├│rym klient na bie┼╝─ůco widzi zadania aktualne i przysz┼ée przygotowane dla jego projektu. Takie rozwi─ůzanie powoduje, ┼╝e ca┼éa wsp├│┼épraca jest przejrzysta i w jednym celu. SUKCESU

Pozycjonowanie stron jest bardzo ci─Ö┼╝ko do wyceny bez znajomo┼Ťci adresu URL strony pozycjonowanej, jej konkurent├│w, czy s┼é├│w kluczowych w kt├│re ma celowa─ç. Jest to trudne poniewa┼╝ z SEO jest jak z biznesem. Jeden jest bardziej konkurencyjny od drugiego.

Dla przyk┼éadu zwyk┼éa strona wizyt├│wkowa dzia┼éaj─ůca lokalnie b─Ödzie wymaga┼éa 500-1000 z┼é netto bud┼╝etu miesi─Öcznego na dzia┼éania w zwi─ůzku z link buildingiem, tre┼Ťciami i prac─ů nad ni─ů

Jednak ma┼éy sklep internetowy w zale┼╝no┼Ťci od bran┼╝y b─Ödzie wymaga┼é co najmniej 1500-4000 z┼é netto na pozycjonowanie ze wzgl─Ödu na z┼éo┼╝ono┼Ť─ç projektu, konkurencyjno┼Ť─ç,
konieczno┼Ť─ç napisania tre┼Ťci oraz zbudowania link├│w.
Cena pozycjonowania strony internetowej jest zale┼╝na od wielu czynnik├│w. Od z┼éo┼╝ono┼Ťci projektu, konkurent├│w, koszt├│w developera w celu zmian technicznych, jako┼Ťci i ilo┼Ťci aktualnej tre┼Ťci na stronie oraz jako┼Ťci, ilo┼Ťci aktualnego profilu linkowania do strony. Je┼╝eli powy┼╝sze elementy aktualnie s─ů s┼éabo rozwini─Öte - b─Öd─ů wymaga┼éy nak┼éadu finansowego w celu rozwoju danej strony czy sklepu internetowego.
Niestety nie. I s─ů to s┼éowa bezpo┼Ťrednio Google. "Nikt nie mo┼╝e zagwarantowa─ç pierwszej pozycji w rankingu Google." Z tego powodu, nie jeste┼Ťmy da─ç 100% gwarancji osi─ůgni─Öcia topowych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Szczeg├│lnie, ┼╝e na wyniki w pozycjonowaniu strony sk┼éada si─Ö wiele niezale┼╝nych od nas czynnik├│w.

link do wypowiedzi Google: https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=pl
Pozycjonowanie strony trwa od 3 do 24 miesi─Öcy w zale┼╝no┼Ťci od konkurencji danej bran┼╝y oraz od aktualnej kondycji strony internetowej. Dla przyk┼éadu strona w bran┼╝y lokalnej, kt├│ra widnieje w wynikach wyszukiwania i wymaga tylko optymalizacji i podlinkowania mo┼╝e uzyska─ç efekty nawet w 2-3 miesi─ůce. Jednak nowy sklep internetowy w ┼Ťrednio konkurencyjnej bran┼╝y, kt├│ry wymaga du┼╝ej ilo┼Ťci tresci, strategii i linkowania na efekty musi czeka─ç nawet 8-14 miesi─Öcy. Zw┼éaszcza, ┼╝e statystyki z Ahrefs'a m├│wi─ů, ┼╝e ponad 90% nowych stron internetowych nie pozycjonuje si─Ö na pierwsz─ů stron─Ö wynik├│w wyszukiwania w pierwszym roku swojej dzia┼éalno┼Ťci.
Pozycjonowanie strony docelowo jest relatywnie tańszym i bardziej precyzyjnym ruchem na stronie.
Wsp├│┼épraca z SEMhub jest prosta i przejrzysta. Po decyzji o podj─Öciu wsp├│┼épracy, podpisujemy kr├│tk─ů bezterminow─ů umow─Ö z jednomiesi─Öcznym okresem wypowiedzenia. Przechodzimy do dzia┼éania uzyskuj─ůc od klienta wszelkie wymagane informacje i dost─Öpy. Klient w nied┼éugim czasie dostaje dost─Öp do swojego pliku klienta, gdzie ma wgl─ůd aktualne i przysz┼ée dzia┼éania.

Naszym motto jest sukces i transparentno┼Ť─ç!
Do rozpoczęcia współpracy wymagamy dostępu do panelu strony, Google Search Console, Google Analytics oraz kilku dodatkowych informacji, o które klient zostaje poproszony po rozpoczęciu współpracy.
Nie czekaj! ┼╣le przeprowadzona zmiana lub migracja mo┼╝e spowodowa─ç utrat─ů ogromnej ilo┼Ťci ruchu i widoczno┼Ťci. Ten zabieg wymaga odpowiedniej wiedzy, do┼Ťwiadczenia i przygotowania. Nie podejmuj si─Ö tego na w┼éasn─ů r─Ök─Ö!
Samo pozycjonowanie strony zazwyczaj nie. Jednak naszym klientom zawsze doradzamy standardy UXowe, lub przedstawiamy b┼é─Ödy, kt├│re odnotowali┼Ťmy. W takiej sytuacji zmiana wizualna jest wskazana.
Pierwsze efekty pozycjonowania mo┼╝emy odnotowa─ç relatywnie szybko poniewa┼╝ ju┼╝ w pierwszych trzech miesi─ůcach wsp├│┼épracy po pierwszej gruntowej optymalizacji i podlinkowaniu. W dalszym etapie prowadzimy projekt ku dalszym sukcesom.
Oczywi┼Ťcie, ┼╝e tak. Mog─ů Pa┼ästwo zleci─ç jednorazowo pe┼én─ů optymalizacj─Ö serwisu, audyt seo czy analiz─Ö s┼é├│w kluczowych a tak┼╝e godzinne konsultacje. Jednak s─ů to dzia┼éania jednorazowe i w tym czasie nie jeste┼Ťmy realizowa─ç obranej strategii na przestrzeni czasu.

Odbierz darmow─ů 30 minutow─ů
konsultacj─Ö strategiczn─ů wart─ů 500 z┼é

Porozmawiajmy o mo┼╝liwo┼Ťciach pozycjonowania Twojej strony w Google. Om├│wimy aktualn─ů kondycj─Ö domeny, najwa┼╝niejsze braki w SEO oraz wst─Öpn─ů skuteczn─ů strategi─Ö, kt├│ra przyniesie realne efekty.