Pozycjonowanie stron internetowych

Usługa SEO od SEMhub

Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały proces, którego efektem finalnym jest pozyskanie jak największego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania Google a także jak najlepsze pozycja na dane słowa kluczowe.

pozycjonowanie stron internetowych semhub

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych

W kilku krótkich zdaniach postaram się odpowiedzieć Tobie czym jest pozycjonowanie stron internetowych (SEO) i na co ono wpływa. Otóż pozycjonowanie stron w 2019 roku to wszelkie działania na stronie (Onsite SEO) oraz poza nią (Offsite SEO) mające na celu podniesienie pozycji Twojej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google oraz ogólne podniesienie jej widoczności na jak największą ilość słów kluczowych.

Technikę pozycjonowania oraz działań SEO należy podzielić na kilka etapów tj: analiza rynku, stworzenie strategii, optymalizacja techniczna strony www oraz działania zewnętrzne.

Efektem końcowym wszystkich wyżej wymienionych etapów jest wygenerowanie jak największego ruchu organicznego z wyszukiwarki Google, który finalnie będzie konwertował na klienta/sprzedaż.

Działania SEO

Pierwszym etapem pozycjonowania strony internetowej jest odpowiedni dobór słów i fraz kluczowych takich, które najlepiej pasują do danej strony bądź branży.

Kolejny etapem jest podjęcie działań wiążących się z optymalizacją (techniczną) kodu źródłowego strony.

Gdy pierwsze dwa etapy zostaną zakończone – możemy przejść do etapu trzeciego – optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarki na podstawie wcześniej przygotowanych słów i fraz kluczowych.

SEO to długotrwały proces

Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem ciągłym i długotrwałym. Aby zdobyć oraz utrzymać pozycję danego słowa kluczowego należy konsekwentnie i systematycznie pracować nad jakością strony internetowej oraz pozyskiwaniem wysokiej jakości linków zwrotnych do strony.

O wszystkie osiągnięte pozycje trzeba dbać i je na bieżąco monitorować. Gdy zaniedbany którykolwiek z tych procesów – spadek osiągniętej pozycji jest nieunikniony. Warto również wspomnieć, że frazę, które jest wysoko w Google dużo taniej oraz łatwiej utrzymać niż budować jej widoczność od zera.

analiza danych

Analiza danych Big Data

Nasze działania opieramy na analizie dużej ilości danych pozyskiwanych z domen konkurencyjnych przy użyciu najlepszych narzędzi SEO na rynku.

SEO dla urządzeń mobilnych

Odkąd Google wprowadziło aktualizację pt „Mobile First Index” zwracamy szczególną uwagę na mobilną wersje stron internetowych, tak aby roboty mogły sprawnie je crawlować.

wysokie pozycje

Wysokie pozycje

Naszym zdaniem jest podnieść jak najbardziej pozycję oraz całkowitą widoczność domeny – robimy to bardzo skutecznie.

poprawa konwersji

Poprawa sprzedaży

Działania SEO mają na celu zwiększenie widoczności domeny  w wynikach wyszukiwania Google oraz zwiększenie ruchu organicznego – co za tym idzie – zwiększenie sprzedaży!

1
Klientów
1
Zoptymalizowanych stron
0%
Satysfakcji
0
Lata na rynku
dobór słów kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Dobór odpowiednich słów kluczowych to elementarny i najważniejszy proces podczas optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej.

analiza konkurencji seo

Analiza techniczna konkurencji

Dokładna analiza domen konkurencji pozwala na dobór skutecznej strategii pozycjonowania oraz bardziej trafną optymalizację strony pod kątem słów kluczowych.

budowanie backlinkow

Link Building

Budowa linków do strony docelowej to jeden z najważniejszych procesów pozwalający na wzrost „mocy” domeny a następnie pozwalający na zdobywanie coraz lepszych pozycji na frazy kluczowe.

Analiza danych

Analiza działań SEO konkurencji

Analiza działań konkurencji ma na celu odnalezienie jak najlepszej i najszybszej drogi do wysokich pozycji na wybrane słowa kluczowe.

O usłudze pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie strony internetowej w przypadku gdy witryna jest niewielka (na przykład strona wizytówka firmy) jest dużo prostsze od pozycjonowania sklepu internetowego. Aby sukcesywnie przeprowadzić proces SEO strony internetowej należy przede wszystkim poprawnie dobrać słowa kluczowe, na które strona powinna wyświetlać się w Google, zweryfikować czy witryna nie posiada błędów technicznych tj: źle dobrane tytuły do podstron czy nagłówki. Ostatnim etapem jest proces linkowania, który będzie wzmacniał domenę i pozwalał jej prężny wzrost widoczności.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania bądź wątpliwości z zakresu SEO i pozycjonowania? Chcesz skorzystać z naszych usług? Napisz albo zadzwoń do nas – porozmawiamy o Twoim potrzebach i postaramy się je zaspokoić 🙂

 Email michal@semhub.pl

 Zadzwoń! 533-411-223