Specjalista SEO / CEO w SEMhub
Mam na imię Michał i jestem specjalistą SEO z 8 letnim doświadczeniem. Świadczę usługi z zakresu pozycjonowania stron i sklepów internetowych w Google. Zajmuję się też optymalizacją wszelkich procesów, zachodzących na Twojej stronie internetowej.
Jestem pasjonatem marketingu internetowego, czyli łączę pracę z pasją, a to chyba najlepsze możliwe połączenie. Każdemu klientowi oferuję indywidualne podejście od problemu i zawsze pasujące rozwiązanie.
Próbuję do skutku, aż osiągnę planowany efekt, a co za tym idzie – Twoje zadowolenie.
Zapraszam do współpracy wszystkich mieszkańców Poznania, zaoferuję pozycjonowanie lokalne idealne dla Ciebie!
Nikt z nas nie lubi zawiłych i skomplikowanych umów. Właśnie dlatego oferuję swoim klientom umowę na czas nieokreślony, która wolna jest od kruczków i niejasności. Dzięki takiemu rozwiązaniu mogę skutecznie pomagać w pozycjonowaniu Twojej witryny.
Mam 8 letnie doświadczenie w branży SEO, dlatego stosuje wyłącznie bezpieczne i skuteczne metody pozycjonowania. Stale współpracuje z wieloma sklepami internetowymi i stronami internetowymi, skutecznie pozycjonując je na wysokie pozycje w Google.
Moi klienci dostają comiesięczny raport, dzięki któremu mogą na bieżąco śledzić skuteczność pozycjonowania. 100% transparentność to podstawa, dzięki której wiesz, jak szybko Twoja strona pnie się w górę.
Stosowanie bezpiecznych i dozwolonych metod pozycjonowania sprawia, że pozycjonowanie jest skuteczne, pewne i stabilne. Nigdy nie wykorzystuję śmieciowych linków w pozycjonowaniu stron, czy sklepów internetowych.
Budżet zawsze jest tym elementem, który stawia pod znakiem zapytania działania SEO. Zawsze dostosowuję minimalny budżet do możliwości finansowych klienta, by uzyskać maksymalnie satysfakcjonujący efekt.
Poniżej zamieszczamy kilka wykresów, na których możesz zobaczyć naszą skuteczność. Zwróć uwagę jak bardzo wzrosła widoczność stron, nad którymi pracujemy. Możemy się pochwalić wieloma pozytywnie zrealizowanymi projektami SEO, w Poznaniu, całej Polsce, a nawet za granicą. Nie wahaj się więc i skontaktuj się z nami.
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i chciałbyś poznać więcej szczegółów dotyczących zakresu i sposobu naszych działań, to serdecznie zapraszamy do kontaktu przez poniższy formularz. Przekonaj się, jak bardzo możemy Ci pomóc!
Najpierw może lepiej odpowiedzmy na pytanie: „Co to jest pozycjonowanie Poznań?”. Otóż, chodzi o adekwatne współdziałanie z algorytmami w Google, odpowiadającymi za umiejscowienie danej strony internetowej w tak zwanych wynikach wyszukiwania poszczególnych przeglądarek. Sami z autopsji wiemy, że po wpisaniu jakiegoś hasła w Google najczęściej wchodzimy w pierwsze dwa lub trzy wyniki. Pokazuje to zatem, jak ważne jest, aby strony i sklepy internetowe były na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Zauważamy zależność – im wyżej jest strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin notuje. Jest to zwłaszcza istotne w odniesieniu do sklepów internetowych, które mogą wiele zyskać lub stracić na działaniach związanych z pozycjonowaniem. Opiera się ono o wykorzystywanie słów-kluczy w różnorodnych konfiguracjach. Umieszcza się je w specjalnie pisanych tekstach, zazwyczaj na tak zwanym „zapleczu strony”, lub na samej stronie głównej. Nowoczesne metody oparte na technice i informatyce pozwalają na realizowanie efektywnego pozycjonowania przy pomocy, na przykład linkbuildingu. W tej metodzie chodzi o zdobywanie odnośników w formie linków z innych stron do swojej. Podstawą jest tu pozyskiwanie linków o wysokiej jakości, zazwyczaj ze źródeł zewnętrznych, takich jak fora internetowe, media czy blogi. To bardzo bezpieczny i skuteczny sposób, jeśli chodzi o pozycjonowanie i SEO. Przynosi naprawdę konkretne korzyści.
Pozycjonowanie jest istotnym elementem działań, mających na celu wybicie się na rynku i w internecie oraz pokonanie nierzadko ogromnej konkurencji. Jeśli zatem zależy Ci na budowaniu dużych zasięgów Twojej strony internetowej i własnej marki, to dobrze, że do nas trafiłeś.
W celu uzyskania fachowej i efektywnej porady i usługi w kontekście pozycjonowania stron internetowych, warto skorzystać z pomocy doświadczonego i znającego nowoczesne rozwiązania człowieka - specjalisty SEO. Dobrze jest postawić na profesjonalną agencję reklamową albo freelancerów. Możemy mieć wtedy pewność, że posiadają oni odpowiednie kwalifikacje i podstawy, aby powierzonym zadaniom sprostać.
Zanim znajdziemy odpowiedniego fachowca, który wykona zlecenie „pozycjonowania Poznań”, konieczne jest dobre poznanie rynku i sprawdzenie ofert wystawiających swoje usługi firm. Chcemy przecież trafić na ludzi kompetentnych i znających się na rzeczy. Podstawą jest więc sprawdzenie portfolio, weryfikacja oferowanych usług przez kontakt telefoniczny lub mailowy oraz wybieranie nie tylko na podstawie najniższej ceny. Odpowiedni specjalista podejdzie do każdego problemu indywidualnie i kompleksowo – zacznie od określenia przyczyny problemu, wymyślenia planu naprawczego, a dopiero na końcu zajmie się wdrażaniem odpowiednich poprawek.
Decydując się na pomoc przy pozycjonowaniu z zewnątrz, warto nie oszczędzać zbytnio, gdyż firmy tanie, nie zawsze są dobre, a ich działania trwałe. Czasami dobrze jest zapłacić więcej, ale mieć pewność, co do jakości i solidnego wykonania. Pomocne może być szukanie ofert z indywidualną wyceną usług, gdyż dzięki temu mamy stuprocentową pewność personalnego podejścia do sprawy i ma możliwość określenia budżetu przeznaczanego na działania.
Reasumując, doświadczenie, wiedza i profesjonalizm to najważniejsze cechy dobrego freelancera i agencji reklamowej, warto sprawdzić ich dobrze przed rozpoczęciem współpracy.
Pierwszych rezultatów działań SEO możemy się spodziewać dosyć szybko, jednak aby współpraca była skuteczna, musi być długofalowa. Opiera się ona często na powtarzaniu pewnych czynności, jednak bez ich wykonania, efekty nie byłyby widoczne. Możemy się spodziewać comiesięcznych raportów, które potwierdzą wykonane działania, oraz zaangażowanie podmiotu realizującego zlecenie.
W przypadku SEO nie można mówić o konkretnym cenniku, wszystko zależy od złożoności zlecenia, oczekiwanych efektów i konkurencji na danym obszarze. Jeśli chodzi o pozycjonowanie lokalne, to mówimy o kwotach rzędu 1000zł, natomiast minimalna cena pozycjonowania na cały kraj, to mniej więcej 1500zł. Tak jak już wcześniej pisaliśmy, warto jest nie kierować się aż tak ceną przy wyborze odpowiedniego profesjonalisty wykonującego nasze zlecenie, gdyż jest to inwestycja, która, dobrze zrealizowana, może przynieść ogromne zyski. Lepiej zwrócić uwagę na bezpieczeństwo, jakość i sumienność w wykonywaniu zadań, niż cenę. Jeżeli więc zależy Państwu na jakości wykonania i długotrwałych efektach, to zapraszamy do współpracy.
Bardzo ciekawe jest, że za każdym razem, gdy w jakimś odstępie czasu wpisujemy dane hasło w wyszukiwarkę, mogą się nam pokazywać inne wyniki. Może się to zdarzyć również wtedy, gdy dwóch różnych użytkowników wpisuje to samo hasło w tym samym czasie; jest to spowodowane różną lokalizacją, jaką wychwytuje urządzenie, z którego korzystają. Ponadto duży wpływ na wyniki wyszukiwania mają preferencje użytkownika, czyli historia jego wyszukiwania. Google zapamiętuje nasze poprzednie wyszukiwania i sugeruje je przy następnych odwiedzinach. Dzięki temu właśnie, osoby zainteresowane modą, otrzymają inne podpowiedzi wyszukiwania od tych, które wolą czytać o sprawach biznesowych. Poza tym, wyszukiwarka, z jakiej korzystamy również ma wpływ na wyniki, jakie otrzymujemy.
Abstrahując od tego, pozycjonowanie Poznań, ma tylko jeden cel: sprawienie, aby dana strona internetowa pojawiała się, jako pierwsza w wynikach wyszukiwania, aby zyskiwała popularności, nowych klientów, a co za tym idzie czerpała z tego korzyści finansowe.
W momencie, gdy użytkownik wpisuje konkretną frazę w Google, wyszukiwarka znajduje wyniki najbardziej pasujące do wpisywanego hasła. Wtedy uruchamiane są specjalne algorytmy, w których zwraca się uwagę na liczbę słów związanych z konkretnym tematem, na danej stronie internetowej. Im częściej się ono pojawia, tym wyżej w wynikach wyszukiwania znajdzie się dana strona. Dlatego właśnie, liczba słów kluczowych oraz trafność ich doboru decydują, w największym stopniu, o efektownym pozycjonowaniu. Ostatnimi czasy popularne stało się lokowanie płatnych reklam w Google, co sprawia, że witryna pojawia się na samym szczycie wyszukiwania, jednak warto jest ciągle walczyć o nowe pozycje.
Warto od początku do końca zaufać wybranej osobie i dać jej działać, bo często błędne pojęcie na temat pozycjonowania, lub jego całkowity brak, są zaczątkiem do pogorszenia jakości współpracy. Wiedzę na temat SEO zdobywa się przez dłuższy czas i przy dużym zaangażowaniu, więc normalnym jest, że nie każdy ma o tym pojęcie. Dlatego też, najlepszą strategią będzie pozostawienie wszystkiego specjalistom i danie im możliwości wyboru. Jest coraz więcej możliwości do dobrego pozycjonowania Poznań. Liczba tych możliwości rośnie z każdym rokiem, wraz ze zdobywanym doświadczeniem i rozwojem technologii, a konkretnie algorytmów Google.
Aby więc zapewnić sobie efektywne pozycjonowanie, musimy naprawdę dobrze sprawdzić ludzi lub agencję reklamową, którą wynajmujemy oraz dać wolną rękę specjalistom, których zatrudniamy. Tylko dzięki temu, będą oni mogli szybko, sprawnie i skutecznie realizować powierzone zlecenia, a Ty czerpać z tego korzyści wizerunkowe i finansowe.
Warto skorzystać ze wskazówek, jakie dają nam profesjonaliści. Mogą nam przynieść wiele korzyści i uchronić przed niepotrzebnymi problemami. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to zazwyczaj pierwszym problemem jest przestarzała witryna, często nieintuicyjna, oraz błędne przekonanie, że treść jest ważniejsza niż wygląd strony internetowej. Badania wykazały, że częściej odwiedzamy strony schludne i ładne, częściej też robimy na takich zakupy, a o to przecież chodzi. Warto więc zadbać o miły dla oka wygląd strony, warto postawić na przejrzyste i czytelne napisy oraz bogatą szatę graficzną. Dobrze jest odpowiednio opisać wszystkie funkcje na stronie, tak aby odwiedzający nie zniechęcił się niemożnością szybkiego znalezienia potrzebnego tekstu, zdjęcia, czy urządzenia, które ma zamiar kupić.