Pozycjonowanie stron Poznań

Dobra agencja SEO to Skuteczne SEO na pierwsze pozycje w Google
Stabilne i skuteczne pozycjonowanie.
Indywidualny opiekun SEO (specjalista).
Wieloletnie doświadczenie w SEO.
Rzetelne comiesięczne raporty prac.

WYCENA POZYCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ

Kim jestem?

Robię skuteczne SEO dla stron i sklepów internetowych w Poznaniu i okolicy

Specjalista SEO / CEO w SEMhub

Mam na imię Michał i jestem specjalistą SEO z 8 letnim doświadczeniem. Świadczę usługi z zakresu pozycjonowania stron i sklepów internetowych w Google. Zajmuję się też optymalizacją wszelkich procesów, zachodzących na Twojej stronie internetowej.

Jestem pasjonatem marketingu internetowego, czyli łączę pracę z pasją, a to chyba najlepsze możliwe połączenie. Każdemu klientowi oferuję indywidualne podejście od problemu i zawsze pasujące rozwiązanie.

Próbuję do skutku, aż osiągnę planowany efekt, a co za tym idzie – Twoje zadowolenie.

Zapraszam do współpracy wszystkich mieszkańców Poznania, zaoferuję pozycjonowanie lokalne idealne dla Ciebie!

TAK!  CHCĘ OFERTĘ SEO!
Michał Jania specjalista SEO w SEMhub

Czym się zajmujemy?

Szczegółowy audyt SEO

Rzetelna i szczegółowa analiza strony internetowej, to podstawa dobrego pozycjonowania. Jeżeli nie wiesz, dlaczego Twoja strona nie osiąga satysfakcjonujących pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Przeprowadzę szczegółowy audyt Twojej strony i powiem Ci, w czym leży problem. Dokładna analiza konstrukcji i budowy pozwoli na wprowadzenie skutecznych działań, które pozwolą na wysoką pozycję w Google.

Szerokie pozycjonowanie stron

Oferowane przeze mnie pozycjonowanie zawiera szeroki audyt, przygotowanie wartościowego contentu, a także skuteczne linkowanie. Szerokie pozycjonowanie oznacza znaczący wzrost widoczności strony internetowej, dla jak największej ilości wartościowych słów kluczowych. 

Dobór i optymalizacja słów kluczowych

Słowa kluczowe, są jednym z ważniejszych elementów, które wpływają na pozycjonowanie. Właśnie dlatego starannie je analizuje i dobieram takie słowa kluczowe, by Twoja strona pozycjonowała się jak najlepiej.

Zwiększenie widoczności strony

Wydajesz pieniądze na nieskuteczne działania SEO i masz już tego dość? Pomogę Ci zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej, ponieważ moje bogate doświadczenie pozwala na skuteczne i bezpieczne metody pozycjonowania. Twoja strona zacznie osiągać coraz lepsze wyniki w wyszukiwarce Google. 

Diagnoza i analiza spadku ruchu i widoczności w Google

Spadek ruchu na stronie jest pierwszym z symptomów oznaczających nieefektywne pozycjonowanie. Czynników, które wpływają na taki stan rzeczy jest wiele, dlatego przeanalizuje Twoją stronę internetową i wytłumaczę Ci gdzie leży problem.

Weryfikacja i naprawa profilu linkowań

Przeanalizuje strategię linkowania Twojej strony internetowej i wytłumaczę Ci, co należy zrobić, by linkowanie było efektywne i wartościowe dla Google. 

Jakościowy i tematyczny link buildingu

Linkowanie oraz backlinki (czyli linki zwrotne), są niezwykle ważne w pozycjonowaniu, ponieważ pomagają wzmocnić domenę, co szybko zauważają roboty Google. Pomogę Ci zmodernizować i zoptymalizować Twoją aktualną strategię linkowania, by było to coraz bardziej skuteczne.  

Analiza i weryfikacja działań

Jeżeli Twoje dotychczasowe pozycjonowanie Cię nie zadowala i chcesz zweryfikować działania agencji SEO, to sprawdzę dla Ciebie, co powoduje, że Twoja strona nie pozycjonuje się tak, jak powinna. Moje wieloletnie doświadczenie sprawia, że jestem specjalistą w dziedzinie pozycjonowania.

Dlaczego warto wybrać mnie do pozycjonowanie strony internetowej?

Przyjazna bezterminowa umowa

Nikt z nas nie lubi zawiłych i skomplikowanych umów. Właśnie dlatego oferuje swoim klientom umowę na czas nieokreślony, która wolna jest od kruczków i niejasności. Dzięki takiemu rozwiązaniu mogę skutecznie pomagać w pozycjonowaniu Twoje witryny.

Wieloletnie doświadczenie

Mam 8 letnie doświadczenie w branży SEO, dlatego stosuje wyłącznie bezpieczne i skuteczne metody pozycjonowania. Stale współpracuje z wieloma sklepami internetowymi i stronami internetowymi, skutecznie pozycjonując je na wysokie pozycje w Google. 

Comiesięcznie raportowanie działań

Moi klienci dostają comiesięczny raport, dzięki któremu mogą na bieżąco śledzić skuteczność pozycjonowania. 100% transparentność to podstawa, dzięki, której wiesz, jak szybko Twoja strona idzie w górę. 

Bezpieczne i wartościowe linkowanie

Stosowanie bezpiecznych i dozwolonych metod pozycjonowania sprawia, że pozycjonowanie jest skuteczne, pewne i stabilne. Nigdy nie wykorzystuje śmieciowych linków w pozycjonowaniu stron, czy sklepów internetowych.

Elastyczny budżet

Budżet zawsze jest tym elementem, który stawia pod znakiem zapytania działania SEO. Zawsze dostosowuje minimalny budżet do możliwości finansowych klienta, by uzyskać maksymalnie satysfakcjonujący efekt.

TAK!  CHCĘ OFERTĘ SEO!

Portfolio i case study

Poniżej zamieszczamy kilka wykresów, na których możesz zobaczyć naszą skuteczność. Zwróć uwagę jak bardzo wzrosła widoczność stron, nad którymi pracujemy. Możemy się pochwalić wieloma pozytywnie zrealizowanymi projektami SEO, w Poznaniu, całej Polsce, a nawet za granicą. Nie wahaj się więc i skontaktuj się z nami.

  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    pozycjonowanie sklepu z kwiatami widoczność SEO
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    sklep z zabawkami - seo case study
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    pozycjonowanie sklepu z sukienkami case study seo
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Pozycjonowanie stron - rezultaty działań
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Pozycjonowanie stron na Słowacji
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Wyniki pozycjonowania stron
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Wyniki pozycjonowania stron na Węgrzech

Jesteśmy na YouTube!

JAK POZYCJONOWAĆ MAŁE STRONY INTERNETOWE WWW w 2020 ROKU SZYBKO

Jak zrobić AUDYT SEO w mniej niż 30 minut ZA DARMO

JAK POZYCJONOWAĆ SKLEP INTERNETOWY - 8 porad eCommerce SEO

Kontakt

+48 533-411-223michal@semhub.pl

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i chciałbyś poznać więcej szczegółów dotyczących zakresu i sposobu naszych działań, to serdecznie zapraszamy do kontaktu przez poniższy formularz. Przekonaj się, jak bardzo możemy Ci pomóc!

Pozycjonowanie stron Poznań

FAQ – pozycjonowanie stron Poznań

Jaki jest cel pozycjonowania?

Najpierw może lepiej odpowiedzmy na pytanie: „Co to jest pozycjonowanie Poznań?”. Otóż, chodzi o adekwatne współdziałanie z algorytmami w Google, odpowiadającymi za umiejscowienie danej strony internetowej w tak zwanych wynikach wyszukiwania poszczególnych przeglądarek. Sami z autopsji wiemy, że po wpisaniu jakiegoś hasła w Google najczęściej wchodzimy w pierwsze dwa lub trzy wyniki. Pokazuje to zatem, jak ważne jest, aby strony i sklepy internetowe były na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Zauważamy zależność – im wyżej jest strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin notuje. Jest to zwłaszcza istotne w odniesieniu do sklepów internetowych, które mogą wiele zyskać lub stracić na działaniach związanych z pozycjonowaniem. Opiera się ono o wykorzystywanie słów-kluczy w różnorodnych konfiguracjach. Umieszcza się je w specjalnie pisanych tekstach, zazwyczaj na tak zwanym „zapleczu strony”, lub na samej stronie głównej. Nowoczesne metody oparte na technice i informatyce pozwalają na realizowanie efektywnego pozycjonowania przy pomocy, na przykład linkbuildingu. W tej metodzie chodzi o zdobywanie odnośników w formie linków z innych stron do swojej. Podstawą jest tu pozyskiwanie linków o wysokiej jakości, zazwyczaj ze źródeł zewnętrznych, takich jak fora internetowe, media czy blogi. To bardzo bezpieczny i skuteczny sposób, jeśli chodzi o pozycjonowanie i SEO. Przynosi naprawdę konkretne korzyści.
Pozycjonowanie jest istotnym elementem działań, mających na celu wybicie się na rynku i w internecie oraz pokonanie nierzadko ogromnej konkurencji. Jeśli zatem zależy Ci na budowaniu dużych zasięgów Twojej strony internetowej i własnej marki, to dobrze, że do nas trafiłeś.

Kto powinien zająć się pozycjonowaniem mojej strony?

W celu uzyskania fachowej i efektywnej porady i usługi w kontekście pozycjonowania stron internetowych, warto skorzystać z pomocy doświadczonego i znającego nowoczesne rozwiązania człowieka - specjalisty SEO. Dobrze jest postawić na profesjonalną agencję reklamową albo freelancerów. Możemy mieć wtedy pewność, że posiadają oni odpowiednie kwalifikacje i podstawy, aby powierzonym zadaniom sprostać.

Zanim znajdziemy odpowiedniego fachowca, który wykona zlecenie „pozycjonowania Poznań”, konieczne jest dobre poznanie rynku i sprawdzenie ofert wystawiających swoje usługi firm. Chcemy przecież trafić na ludzi kompetentnych i znających się na rzeczy. Podstawą jest więc sprawdzenie portfolio, weryfikacja oferowanych usług przez kontakt telefoniczny lub mailowy oraz wybieranie nie tylko na podstawie najniższej ceny. Odpowiedni specjalista podejdzie do każdego problemu indywidualnie i kompleksowo – zacznie od określenia przyczyny problemu, wymyślenia planu naprawczego, a dopiero na końcu zajmie się wdrażaniem odpowiednich poprawek.

Decydując się na pomoc przy pozycjonowaniu z zewnątrz, warto nie oszczędzać zbytnio, gdyż firmy tanie, nie zawsze są dobre, a ich działania trwałe. Czasami dobrze jest zapłacić więcej, ale mieć pewność, co do jakości i solidnego wykonania. Pomocne może być szukanie ofert z indywidualną wyceną usług, gdyż dzięki temu mamy stuprocentową pewność personalnego podejścia do sprawy i ma możliwość określenia budżetu przeznaczanego na działania.
Reasumując, doświadczenie, wiedza i profesjonalizm to najważniejsze cechy dobrego freelancera i agencji reklamowej, warto sprawdzić ich dobrze przed rozpoczęciem współpracy.

Jak długo trwa cały proces pozycjonowania?

Pierwszych rezultatów działań SEO możemy się spodziewać dosyć szybko, jednak aby współpraca była skuteczna, musi być długofalowa. Opiera się ona często na powtarzaniu pewnych czynności, jednak bez ich wykonania, efekty nie byłyby widoczne. Możemy się spodziewać comiesięcznych raportów, które potwierdzą wykonane działania, oraz zaangażowanie podmiotu realizującego zlecenie.

Jaka jest cena pozycjonowania w Poznaniu?

W przypadku SEO nie można mówić o konkretnym cenniku, wszystko zależy od złożoności zlecenia, oczekiwanych efektów i konkurencji na danym obszarze. Jeśli chodzi o pozycjonowanie lokalne, to mówimy o kwotach rzędu 1000zł, natomiast minimalna cena pozycjonowania na cały kraj, to mniej więcej 1500zł. Tak jak już wcześniej pisaliśmy, warto jest nie kierować się aż tak ceną przy wyborze odpowiedniego profesjonalisty wykonującego nasze zlecenie, gdyż jest to inwestycja, która, dobrze zrealizowana, może przynieść ogromne zyski. Lepiej zwrócić uwagę na bezpieczeństwo, jakość i sumienność w wykonywaniu zadań, niż cenę. Jeżeli więc zależy Państwu na jakości wykonania i długotrwałych efektach, to zapraszamy do współpracy.

Na jakiej zasadzie działa kolejność stron internetowych w wynikach wyszukiwania?

Bardzo ciekawe jest, że za każdym razem, gdy w jakimś odstępie czasu wpisujemy dane hasło w wyszukiwarkę, mogą się nam pokazywać inne wyniki. Może się to zdarzyć również wtedy, gdy dwóch różnych użytkowników wpisuje to samo hasło w tym samym czasie; jest to spowodowane różną lokalizacją, jaką wychwytuje urządzenie, z którego korzystają. Ponadto duży wpływ na wyniki wyszukiwania mają preferencje użytkownika, czyli historia jego wyszukiwania. Google zapamiętuje nasze poprzednie wyszukiwania i sugeruje je przy następnych odwiedzinach. Dzięki temu właśnie, osoby zainteresowane modą, otrzymają inne podpowiedzi wyszukiwania od tych, które wolą czytać o sprawach biznesowych. Poza tym, wyszukiwarka, z jakiej korzystamy również ma wpływ na wyniki, jakie otrzymujemy.

Abstrahując od tego, pozycjonowanie Poznań, ma tylko jeden cel: sprawienie, aby dana strona internetowa pojawiała się, jako pierwsza w wynikach wyszukiwania, aby zyskiwała popularności, nowych klientów, a co za tym idzie czerpała z tego korzyści finansowe.

W momencie, gdy użytkownik wpisuje konkretną frazę w Google, wyszukiwarka znajduje wyniki najbardziej pasujące do wpisywanego hasła. Wtedy uruchamiane są specjalne algorytmy, w których zwraca się uwagę na liczbę słów związanych z konkretnym tematem, na danej stronie internetowej. Im częściej się ono pojawia, tym wyżej w wynikach wyszukiwania znajdzie się dana strona. Dlatego właśnie, liczba słów kluczowych oraz trafność ich doboru decydują, w największym stopniu, o efektownym pozycjonowaniu. Ostatnimi czasy popularne stało się lokowanie płatnych reklam w Google, co sprawia, że witryna pojawia się na samym szczycie wyszukiwania, jednak warto jest ciągle walczyć o nowe pozycje.

Jaką strategię podjąć?

Warto od początku do końca zaufać wybranej osobie i dać jej działać, bo często błędne pojęcie na temat pozycjonowania, lub jego całkowity brak, są zaczątkiem do pogorszenia jakości współpracy. Wiedzę na temat SEO zdobywa się przez dłuższy czas i przy dużym zaangażowaniu, więc normalnym jest, że nie każdy ma o tym pojęcie. Dlatego też, najlepszą strategią będzie pozostawienie wszystkiego specjalistom i danie im możliwości wyboru. Jest coraz więcej możliwości do dobrego pozycjonowania Poznań. Liczba tych możliwości rośnie z każdym rokiem, wraz ze zdobywanym doświadczeniem i rozwojem technologii, a konkretnie algorytmów Google.


Aby więc zapewnić sobie efektywne pozycjonowanie, musimy naprawdę dobrze sprawdzić ludzi lub agencję reklamową, którą wynajmujemy oraz dać wolną rękę specjalistom, których zatrudniamy. Tylko dzięki temu, będą oni mogli szybko, sprawnie i skutecznie realizować powierzone zlecenia, a Ty czerpać z tego korzyści wizerunkowe i finansowe.

Jak później prowadzić stronę?

Warto skorzystać ze wskazówek, jakie dają nam profesjonaliści. Mogą nam przynieść wiele korzyści i uchronić przed niepotrzebnymi problemami. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to zazwyczaj pierwszym problemem jest przestarzała witryna, często nieintuicyjna, oraz błędne przekonanie, że treść jest ważniejsza niż wygląd strony internetowej. Badania wykazały, że częściej odwiedzamy strony schludne i ładne, częściej też robimy na takich zakupy, a o to przecież chodzi. Warto więc zadbać o miły dla oka wygląd strony, warto postawić na przejrzyste i czytelne napisy oraz bogatą szatę graficzną. Dobrze jest odpowiednio opisać wszystkie funkcje na stronie, tak, aby odwiedzający nie zniechęcił się niemożnością szybkiego znalezienia potrzebnego tekstu, zdjęcia, czy urządzenia, które ma zamiar kupić.

rocketmenu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram