fbpx
Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniemTUTAJ

Med-24.com.pl - Platforma telemedyczna

+800% wzrost widoczności w Top 10 wyszukiwarki Google!

Przedstawienie klienta

Med-24.com.pl to nowa platforma medyczna w Polsce, oferująca dostęp online do lekarzy o dowolnej specjalizacji oraz ekspresowe konsultacje online już w 15 min.
Platforma jest odpowiedzią na pandemię i rosnące potrzeby pacjentów, którzy coraz częściej wybierają zdalne usługi nie wymagające wychodzenia z domu.

Cel:

Celem pozycjonowania jest wzrost pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google, wzrost ruchu na stronie internetowej oraz edukacja w zakresie zdrowia oraz zagadnień medycznych

+193 fraz w TOP3 Wzrost widoczności domeny w TOP3
+882 fraz w TOP10 Wzrost widoczności domeny w TOP10
+7964 fraz w TOP50 Wzrost widoczności domeny w TOP50
Wyzwania

Na początku współpracy widoczność serwisu med-24.com.pl była znikoma. Była to strona nowa, która wymagała wielu technicznych poprawek. Na stronie brakowało treści oraz dobrej jakości linkowania zewnętrznego.

Strategia

Na początku współpracy przeprowadziliśmy szczegółowy audyt techniczny strony, który uwzględnił wszystkie najważniejsze kwestie wymagające poprawy. Klient posiada swojego developera, poprawki zostały wdrożone więc przez nich i zweryfikowane przez nas.

Największy nacisk położyliśmy na treści. Na podstawie analiz nasi copywriterzy w bardzo dużych ilościach miesięcznie przygotowywują treści na poszczególne podstrony sprzedażowe. Każda napisana treść weryfikowana jest przed wysłaniem przez narzędzia, które dodatkowo sprawdzają jej poprawność pod kątem ilości fraz, ich zagęszczenia czy długości.

Na bieżąco realizujemy optymalizacje on-page. Zoptymalizowaliśmy i systematycznie wprowadzamy reoptymalizacje na podstawie aktualnych wyników, dla takich elementów jak meta dane, nagłówki, treść, linkowanie wewnętrzne i szereg innych elementów, które finalnie mają wpływ na końcowy efekt. 

W każdym miesiącu relizowane są przez nas także działania linkbuildingowe mające na celu wzmocnienie domeny. Linki dobierane są na podstawie tematyki oraz uwzględniając przy tym wszystkie czynniki, które ostatecznie wpływają na przekazywaną moc domeny. 

W dalszym etapie zaplanowane jest wykonanie zaawansowanego audytu UX, który na celu ma zwiększenie konwersji z wypracowanego już ruchu.

Podsumowanie

W przeciągu jednego roku udało się wypracować bardzo dobre wyniki. Zwiększyliśmy widoczność o ponad 800%, co finalnie przełożyło się na bardzo dobre wyniki sprzedażowe. 

Ostatecznie klient widząc wyniki zintensyfikował działania copywriterskie oraz linkbuildingowe, które w przyszłym roku powinny przynieść jeszcze lepsze wyniki

Wzrost w TOP3

193 fraz w TOP3

Wzrost w TOP10

882 fraz w TOP10

Wzrost w TOP50

7964 fraz w TOP50

Wzrost ruchu według GSC

Wyniki z GSC - porównanie 3 miesięcy

 

 

Google Analytics - Porównanie 90 dni

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀