Na początku współpracy przeprowadziliśmy szczegółowy audyt techniczny strony, który uwzględnił wszystkie najważniejsze kwestie wymagające poprawy. Klient posiada swojego developera, poprawki zostały wdrożone więc przez nich i zweryfikowane przez nas.
Największy nacisk położyliśmy na treści. Na podstawie analiz nasi copywriterzy w bardzo dużych ilościach miesięcznie przygotowywują treści na poszczególne podstrony sprzedażowe. Każda napisana treść weryfikowana jest przed wysłaniem przez narzędzia, które dodatkowo sprawdzają jej poprawność pod kątem ilości fraz, ich zagęszczenia czy długości.
Na bieżąco realizujemy optymalizacje on-page. Zoptymalizowaliśmy i systematycznie wprowadzamy reoptymalizacje na podstawie aktualnych wyników, dla takich elementów jak meta dane, nagłówki, treść, linkowanie wewnętrzne i szereg innych elementów, które finalnie mają wpływ na końcowy efekt.
W każdym miesiącu relizowane są przez nas także działania linkbuildingowe mające na celu wzmocnienie domeny. Linki dobierane są na podstawie tematyki oraz uwzględniając przy tym wszystkie czynniki, które ostatecznie wpływają na przekazywaną moc domeny.
W dalszym etapie zaplanowane jest wykonanie zaawansowanego audytu UX, który na celu ma zwiększenie konwersji z wypracowanego już ruchu.