W pierwszej kolejności wykonaliśmy szeroki audyt SEO + UX (w sumie 70 kartek A4) w celu odnalezienia i eliminacji wszelkich błędów zarówno SEO jak i UX. Odnaleźliśmy wiele błędów SEO tj problemy z paginacją, problemy z renderowaniem przez Google czy problem UX w ścieżce sprzedażowej. Wszelkie te elementy zostały naprawione przez web developera w pierwszym miesiącu współpracy
W dalszym etapie od drugiego miesiąca rozpoczęliśmy pracę nad pełną analizą słów kluczowych i aktualnej struktury rozpisując ją od A do Z, analizując, weryfikując i. dobierając odpowiednie tytuły i nagłówki H1 do każdego adresu URL. Po wykonaniu oraz wdrożeniu tego etapu przeszliśmy do pierwszych działań linkbuildingowych.
Na tym etapie rozpoczęliśmy pierwsze działania link buildingowe, do kategorii które z punktu widzenia SEO miały największy potencjał i które relatywnie szybko pozwolą pozyskać ruch. Linki pozyskiwaliśmy z artykułów sponsorowanych, zaplecz, szeptanki i innych linków wyglądających naturalnie.
W dalszych etapach wykonywaliśmy comiesięczne analizy on-page, przygotowywaliśmy treści na dane kategorie oraz wdrażaliśmy linkbuilding.
Po pełnej optymalizacji on-page stron kategorii rozpoczęliśmy w ten sam sposób optymalizację produktów jako comiesięczne działania SEO.