fbpx
Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniemTUTAJ
jubilersezam logo

Pozycjonowanie sklepu jubilerskiego

+230% wzrost widoczności w TOP10 Google

Przedstawienie klienta

Klient prowadzi zarówno internetowy sklep jubilerski od 10 lat oraz posiada ponad 15 punktów stacjonarnych od 25 lat. Głównym źródłem sprzedaży, zawsze był ruch organiczny, jednak wciąż było wiele elementów, które można było udoskonalić i skalować sklep i jego sprzedaż. Klient przyszedł do nas z prośbą o pełną optymalizację sklepu oraz przygotowanie pełnej strategii z określonymi targetami.

Cel:

Maksymalny wzrost widoczności sklepu internetowego, oraz sprzedaży. Poprawa podstawowych elementów UX, i jego badania.

+1600 fraz w TOP10 Wzrost widoczności domeny w TOP10
+4620 fraz w TOP50 Wzrost widoczności domeny w TOP 50
+225% ruchu organicznego Procentowy wzrost ruchu organicznego po wdrożeniu naszych działań
Wyzwania
  • Szeroko pojęty brak optymalizacji sklepu i poprawnie wykonane analizy słów kluczowych
  • Braki i błędy w UX
  • Słaby link building
  • Mała ilość i jakość treści na istotnych (z punktu widzenia SEO) kategoriach.
  • Błędy techniczne skutkujący słabą indeksacją.
Cele

Maksymalny wzrost widoczności sklepu internetowego, oraz sprzedaży. Poprawa podstawowych elementów UX, i jego badania.

Strategia i realizacja

W pierwszej kolejności wykonaliśmy szeroki audyt SEO + UX (w sumie 70 kartek A4) w celu odnalezienia i eliminacji wszelkich błędów zarówno SEO jak i UX. Odnaleźliśmy wiele błędów SEO tj problemy z paginacją, problemy z renderowaniem przez Google czy problem UX w ścieżce sprzedażowej. Wszelkie te elementy zostały naprawione przez web developera w pierwszym miesiącu współpracy

W dalszym etapie od drugiego miesiąca rozpoczęliśmy pracę nad pełną analizą słów kluczowych i aktualnej struktury rozpisując ją od A do Z, analizując, weryfikując i. dobierając odpowiednie tytuły i nagłówki H1 do każdego adresu URL. Po wykonaniu oraz wdrożeniu tego etapu przeszliśmy do pierwszych działań linkbuildingowych.

Na tym etapie rozpoczęliśmy pierwsze działania link buildingowe, do kategorii które z punktu widzenia SEO miały największy potencjał i które relatywnie szybko pozwolą pozyskać ruch. Linki pozyskiwaliśmy z artykułów sponsorowanych, zaplecz, szeptanki i innych linków wyglądających naturalnie.

W dalszych etapach wykonywaliśmy comiesięczne analizy on-page, przygotowywaliśmy treści na dane kategorie oraz wdrażaliśmy linkbuilding.

Po pełnej optymalizacji on-page stron kategorii rozpoczęliśmy w ten sam sposób optymalizację produktów jako comiesięczne działania SEO.

Wzrost fraz

sezam pozycje

Wzrost w TOP10

jubilersezam - wzrost w top10

Wzrost w TOP10 (aktualizacja

Wzrost w TOP50

jubilersezam - wzrost w top50

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Pozycjonowanie stron w Google to najtańsze źródło ruchu i sprzedaży online. Wspólnie dobierzemy najlepszą strategię dla Twojego biznesu.

Tak jak zwiększamy sprzedaż i widoczność naszych partnerów średnio o 297% rocznie!

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀