W pierwszej kolejności wykonaliśmy audyt seo strony i wypisaliśmy techniczne zalecenia optymalizacyjne (strony paginacji, zduplikowane nagłówki itd). Jak u każdego klienta audyt był niezbędny, aby zweryfikować czy aby na pewno wszystkie fundamenty SEO zostały poprawnie wdrożone, przed przystąpieniem do dalszych działań w SEO.
Drugim krokiem było wykonanie analizy słów kluczowych i stworzenie odpowiedniej architektury informacji oraz weryfikacja aktualnej. Na tej podstawie, przy pomocy pracownika w języku ojczystym (węgierskim) powstały nowe kategorie oraz architektura informacji wspomagająca optymalizację pod algorytm Google.
Treści zostały napisane w języku ojczystym dzięki pracownikowi zewnętrzemu zgodnie z naszymi zaleceniami on-page.
Treść przygotowana przez klienta była przez nas weryfikowana i uzupełniana pod kątem SEO – linkowania wewnętrzne, boldowanie, zagęszczenie fraz. Dopiero wówczas wprowadziliśmy tekst na stronę.
W dalszych etapach sukcesywnie realizowaliśmy działania linkbuildingowe aby ciągle wzmacniać całą domenę oraz wybrane adresy URL wg priorytetu.