fbpx
Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniemTUTAJ

Eurostal-mobilgarazs.hu - Pozycjonowanie sklepu z garażami

3 mln zł sprzedaży z SEO w 2021 rok

Przedstawienie klienta

Eurostal to producent i lider w branży garaży blaszanych, sprzedający swoje produkty na 5 rynkach Europejskich, w tym na Węgrzech, o których mowa w tym case study. Z klientem współpracujemy od 2020 roku. W ciągu naszej współpracy wypracowaliśmy TOPowe wyniki dla marki w kilku krajów europejskich, włączając w to rynek węgierski. Zdobyte pozycje dla wielu słów kluczowych w branży garaży blaszanych przełożyły się bezpośrednio na ruch, sprzedaż i zwiększenie świadomości marki w 2021 roku.

Cel:

1. Pełna optymalizacja sklepu
2. Pełna analiza słów kluczowych
3. Wzmocnienie sklepu poprzez link building
4. Zrobienie z klienta lidera w branży garaży blaszanych na rynku węgierskim.

Reasumując celem był realny i ciągły wzrost pozycji sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania Google

105 tys ruchu w 2021 r. Pozyskany ruch w 2021 roku.
135 fraz w TOP10 Słów kluczowych w TOP10
3 miliony sprzedaży z SEO w 2021 r. Sprzedaż pozyskana z ruchu organicznego (pozycjonowania)
Strategia i realizacja

W pierwszej kolejności wykonaliśmy audyt seo strony i wypisaliśmy techniczne zalecenia optymalizacyjne (strony paginacji, zduplikowane nagłówki itd). Jak u każdego klienta audyt był niezbędny, aby zweryfikować czy aby na pewno wszystkie fundamenty SEO zostały poprawnie wdrożone, przed przystąpieniem do dalszych działań w SEO.

Drugim krokiem było wykonanie analizy słów kluczowych i stworzenie odpowiedniej architektury informacji oraz weryfikacja aktualnej. Na tej podstawie, przy pomocy pracownika w języku ojczystym (węgierskim) powstały nowe kategorie oraz architektura informacji wspomagająca optymalizację pod algorytm Google.

Treści zostały napisane w języku ojczystym dzięki pracownikowi zewnętrzemu zgodnie z naszymi zaleceniami on-page.

Treść przygotowana przez klienta była przez nas weryfikowana i uzupełniana pod kątem SEO – linkowania wewnętrzne, boldowanie, zagęszczenie fraz. Dopiero wówczas wprowadziliśmy tekst na stronę.

W dalszych etapach sukcesywnie realizowaliśmy działania linkbuildingowe aby ciągle wzmacniać całą domenę oraz wybrane adresy URL wg priorytetu.

Podsumowanie

Z klientem współpracujemy od 2020 roku. W ciągu naszej współpracy wypracowaliśmy TOPowe wyniki dla marki dla kilku krajów europejskich włączając w to rynek Węgierski i którym mowa w tym case study. Zdobyte pozycje dla wielu słów kluczowych w branży garaży blaszanych przełożyły się bezpośrednio na ruch, sprzedaż i zwiększenie świadomości marki w 2021 roku.

Sprzedaż w 2021 roku.

sprzedaż hu ze sklepu

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀