fbpx
Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniemTUTAJ

Lampynox.pl - Sklep z oświetleniem

+160% widoczności w Top 10 wyszukiwarki Google!

Przedstawienie klienta

Lampynox.pl to sklep z szeroką gamą oświetlenia domowego. Ilość proponowanych produktów to ponad 18 000. Sklep bazował głównie na płatnych reklamach w wyszukiwarce Google. W minionych latach kilkukrotnie były podejmowane próby pozycjonowania, jednak dopiero współpraca z naszą agencją przełożyła się na skuteczne zwiększenie sprzedaży.

Cel:

Naszym celem w przypadku tego sklepu jest przede wszystkim wzrost ruchu oraz pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Celem jest również optymalizacja kosztów wynikających z Google Ads na rzecz ruchu organicznego.

+76 fraz w TOP3 Wzrost widoczności domeny w TOP3
+397 fraz w TOP10 Wzrost widoczności domeny w TOP10
+2223 fraz w TOP50 Wzrost widoczności domeny w TOP50
Wyzwania

Sklep trafił do nas z widocznością na pewnym stałym poziomie. Miał bardzo dobre podstawy do szybkiego wypozycjonowania sklepu na kluczowe dla klienta frazy. Naszym zadaniem było przeoptymalizowanie oraz poukładanie aktualnych elementów w taki sposób, aby były one przyjazne w okach algorytmu Google.

Strategia

Na początku współpracy przeprowadziliśmy szczegółowy audyt techniczny strony, który uwzględnił wszystkie najważniejsze kwestie wymagające poprawy. Klient posiada swojego developera, poprawki zostały wdrożone więc przez nich i zweryfikowane przez nas.

Największy nacisk położyliśmy na treści. Na podstawie analiz nasi copywriterzy w bardzo dużych ilościach miesięcznie przygotowywują treści na poszczególne podstrony sprzedażowe. Każda napisana treść weryfikowana jest przed wysłaniem przez narzędzia, które dodatkowo sprawdzają jej poprawność pod kątem ilości fraz, ich zagęszczenia czy długości.

Na bieżąco realizujemy optymalizacje on-page. Zoptymalizowaliśmy i systematycznie wprowadzamy reoptymalizacje na podstawie aktualnych wyników, dla takich elementów jak meta dane, nagłówki, treść, linkowanie wewnętrzne i szereg innych elementów, które finalnie mają wpływ na końcowy efekt. 

W każdym miesiącu relizowane są przez nas także działania linkbuildingowe mające na celu wzmocnienie domeny. Linki dobierane są na podstawie tematyki oraz uwzględniając przy tym wszystkie czynniki, które ostatecznie wpływają na przekazywaną moc domeny. 

W dalszym etapie zaplanowane jest wykonanie zaawansowanego audytu UX, który na celu ma zwiększenie konwersji z wypracowanego już ruchu.

Podsumowanie

W przeciągu jednego roku udało się wypracować bardzo dobre wyniki. Zwiększyliśmy widoczność o ponad 800%, co finalnie przełożyło się na bardzo dobre wyniki sprzedażowe. 

Ostatecznie klient widząc wyniki zintensyfikował działania copywriterskie oraz linkbuildingowe, które w przyszłym roku powinny przynieść jeszcze lepsze wyniki

Wzrost w TOP3

76 fraz w TOP3

Wzrost w TOP10

397 fraz w TOP10

Wzrost w TOP50

2223 fraz w TOP50

Porównanie wzrostu ruchu w GSC

Wyniki dzienne z Google Analytics

 

 

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀