fbpx
Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniemTUTAJ

Pozycjonowanie stron Inowrocław

Skuteczna agencja SEO to skuteczne SEO na pierwsze pozycje w Google

Naszym klientom oferujemy dedykowanego opiekuna, który jest specjalistą SEO. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych. W naszym portfolio mamy wiele stron i sklepów internetowych, które osiągają stabilne wysokie pozycje w organicznych wynikach Google. Robiąc SEO mamy na uwadze bezpieczeństwo, a swoją pracę co miesiąc raportujemy.

Zaufało nam ponad 100 firm m.in.:

533-411-223 Masz pytania odnośnie SEO?
Zadzwoń!
michal@semhub.pl Dłuższe zapytanie?
Napisz do nas wiadomość!

Darmowa wycena strategii SEO

Kim jestem?

Wieloletni specjalista od SEO i pozycjonowania stron www

Specjalista pozycjonowania stron / Freelancer SEO / CEO w SEMhub

Całe 10 poprzednich wiosen zajmuję się szeroko pojętym pozycjonowaniem stron internetowych w Inowrocławiu i nie tylko. Zaczynając od aspektów technicznych, przez analizę contentu i dobór słów kluczowych do linkbuildingu w celu wzmocnienia domeny. Wszystkie projekty spod mojej ręki nadal sukcesywnie pną się w górę w wynikach w Google. Dlatego jeżeli jesteś zainteresowany dobrym SEO i sukcesywnym wzrostem w wynikach organicznych swojej strony lub sklepu internetowego - skontaktuj się ze mną za pomocą formularzu kontaktowego!

Wciąż Cię nie przekonałem? Zjedź niżej i dowiedz się więcej o mnie!

Czym się zajmujemy?

Szczegółowy audyt SEO

Dokładna analiza strony, jest podstawą, by dowiedzieć się co sprawia, że obecne pozycjonowanie nie jest w pełni satysfakcjonujące. Po naszym audycie, będziemy w stanie odpowiedzieć Ci na wszystkie Twoje pytania związane ze skutecznym pozycjonowaniem Twojej strony.

Szerokie pozycjonowanie stron

W pozycjonowaniu najważniejsza jest konsekwencja i rzetelność, dlatego nasze usługi obejmują kompletną optymalizację strony, budowę zaplecza linków i przygotowanie tekstów. Najwyższa jakość usług sprawia, że Twoja strona zacznie być widoczna w Internecie!

Analiza i optymalizacja pod kątem słów kluczowych

Słowa kluczowe, są w pozycjonowaniu bardzo ważne, dlatego ich trafny wybór pozwoli Ci być wyżej w wynikach wyszukiwania. Dobierzemy dla Ciebie najlepsze słowa kluczowe, które będą nie tylko popularne, ale także i konkurencyjne.

Zwiększenie widoczności strony

Najważniejszym celem pozycjonowania, jest skuteczne wywindowanie na pierwsze wyniki wyszukiwania. Jeżeli męczy Cię nieustanny brak wyników, to zaufaj profesjonalistom, który sprawią, że Twoja strona zacznie skutecznie piąć się w górę. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, które potwierdzają liczni, zadowoleni klienci.

Diagnoza i analiza spadku ruchu i widoczności w Google

Spadek ruchu jest zawsze pierwszym symptomem, że obecne pozycjonowanie przestaje przynosić efekty. Każdy chce, by jego witryna była odwiedzana jak najczęściej, dlatego szczegółowo przeanalizujemy Twoją stronę i wytłumaczymy Ci, co powoduje spadek ruchu.

Weryfikacja i naprawa profilu linkowań

W SEO Linki są podstawą skutecznego pozycjonowania, dlatego analizujemy oraz optymalizujemy profil linków, by Twoja strona mogła być jeszcze wyżej w wyszukiwarkach. Dzięki temu, pozycjonowanie Twojej witryny będzie o wiele bardziej skuteczne i efektywne.

Jakościowy i tematyczny link building

Linki wysokiej jakości w SEO, potrafią bardzo skutecznie podnieść pozycję w Google. Pomagamy w budowaniu linków od podstaw, by zapewnić Twojej stronie internetowej jak najlepsze miejsce w wyszukiwarkach. Mamy do tego wszystkie niezbędne narzędzia i bogate doświadczenie zdobywane latami.

Analiza i weryfikacja działań

Twoja strona internetowa nie wyświetla się w pierwszych wynikach wyszukiwania, mimo tego, iż płacisz agencji SEO z nadzieją na efektywne działanie? Możesz poddać dotychczasowe rezultaty do weryfikacji, a my sprawdzimy, dlaczego pozycjonowanie nie jest skuteczne.

Bezpłatna analiza SXO i rozmowa

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀
Do dzieła!

Dlaczego warto wybrać nas do
pozycjonowania strony internetowej?

Przyjazna bezterminowa umowa

Ze mną podpiszesz rzeczową i krótką 2 stronicową umowę na czas nieokreślony. Wzbudzi to w Tobie zaufanie do mnie jak i poczujesz, że chcę aktywnie uczestniczyć w Twoim projekcie wnosząc do niego wartość.

Wieloletnie doświadczenie

W świecie SEO działam aktywnie od 2010 roku. W ciągu tego czasu brałem udział w wielu sukcesywnie zakończonych projektach zarówno ecommerce, jak i zwykłych blogowych czy newsowych. Ten czas pozwolił mi na zdobycie wielu doświadczeń i odnalezienia drogi, która pozwala sukcesywnie pozycjonować strony internetowe.

Comiesięcznie raportowanie działań

Każdy klient, podczas każdego miesiąca dostaje raport naszych działań, który zawiera szereg informacji tj. co zostało przeanalizowane, sprawdzone, wprowadzone, zmienione oraz wzrosty czy spadki widoczności w wynikach organicznych.

Bezpieczne i wartościowe linkowanie

Backlinki dla naszych klientów buduję tylko z wartościowych serwisów, które wnoszą wiele nie tylko do SEO, ale i dla całego biznesu. Nie stosuję starych, złych i przereklamowanych metod linkowania, jak systemy wymiany linków. Ze mną, możesz spać spokojnie 🙂

Elastyczny budżet

W swojej ofercie nie mam stałego cennika. Każdy klient i branża cechuje się swoimi prawami i konkurencyjnością. Z tego powodu każdą analizę i wycenę robimy indywidualnie. W miarę możliwości staramy się dopasować działania do budżetu klienta.

Zobacz nasze Case Studies

Poniższe portfolio pokazuje moją wiedzę, kompetencje i doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych. Zajmowałem się ( i wciąż to robię) pozycjonowaniem wielu branż w Google tj. motoryzacją, finansami czy modą - wszystkie ze świetnymi wynikami. Liczę, że poniższe dane przekonają Cię do skorzystania z usług mojej agencji SEO!

Pozycjonowanie stron - Portfolio

Pozycjonowanie stron - rezultaty działań
Pozycjonowanie stron na Słowacji
Wyniki pozycjonowania stron
Wyniki pozycjonowania stron na Węgrzech
pozycjonowanie sklepu z kwiatami widoczność SEO
sklep z zabawkami - seo case study
pozycjonowanie sklepu z sukienkami case study seo

Darmowa wycena strategii SEO

533-411-223 Masz pytania odnośnie SEO?
Zadzwoń!
michal@semhub.pl Dłuższe zapytanie?
Napisz do nas wiadomość!

Jeżeli przekonałem Cię do siebie i swoich umiejętności w SEO i to właśnie takiej osoby szukasz – skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej. Aby sukcesywnie pozycjonować stronę internetową w Google trzeba mieć odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Pamiętaj, że pozycjonowanie strony w Inowrocławiu czy każdym innym mieście nie polega tylko na linkowaniu!

Darmowa wycena strategii SEO

Ikona

Pozycjonowanie stron Inowrocław

Najczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowania stron w Inowrocławiu

Pozycjonowanie Stron Inowrocław
Żyjemy w czasach ,,globalnej wioski’’, ponieważ Internet pozwala nam na kontakt i prowadzenie interesów z całym światem. Tak szybki i niczym nieograniczony przepływ informacji sprawił, że strony internetowe stały się doskonałym nośnikiem reklamy. Przedsiębiorcy zorientowali się, że promując swoją markę, czy produkt w Internecie, możliwe jest dotarcie do ogromnej liczby odbiorców, co daje ogromne możliwości sprzedażowe. Jednakże przykucie uwagi klientów nie jest wcale takie proste, ponieważ dzisiejszy szum informacyjny bywa często zbyt duży. Nie trzeba uciekać się do kontrowersyjnych metod, by zostać zauważonym w sieci, ponieważ istnieje skuteczny sposób na to, by zainteresować imponującą liczbę internautów. Tą metodą jest pozycjonowanie, czyli szereg działań, które pozwalają uzyskać maksymalnie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Oczywiście, jeżeli interesuje Cię pozycjonowanie stron Inowrocław, to powinieneś postawić na profesjonalistów w dziedzinie SEO.

Ikona

Czym jest SEO?

SEO, czyli Search Engine Optimization, to grupa działań, które mają na celu uzyskanie jak najwyższego wyniku w darmowych wynikach wyszukiwania. W wolnym tłumaczeniu SEO oznacza optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek. Wszystko zaczęło się wraz z pojawieniem się pierwszych wyszukiwarek, z których największą sławę zyskało Google. Branża SEO od momentu wkroczenia Google do sieci, stale się rozwija i nieustannie ewoluuje. Z początku zasady, jakimi kierowała się wyszukiwarka Google pozycjonując wyniki wyszukiwania, były dość proste, co spowodowało masowe pozycjonowanie stron, różnymi nieuczciwymi metodami, takimi jak upychanie jak największej liczby słów kluczowych na stronie (key stuffing), czy pozyskiwanie płatnych linków w masowych ilościach. Pracownicy Google szybko spostrzegli kontrowersyjne metody SEO, dlatego został wprowadzony szereg zasad, według zaczęto pozycjonować strony internetowe.

Ikona

Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych jest ważne?

Wyobraź sobie sytuację, w której prowadzisz sklep na obrzeżach Inowrocławia. Zależy Ci, by ruch w Twoim sklepie był jak największy, dlatego decydujesz się na wynajęcie fachowca, w celu stworzenia strony internetowej, na której będzie można skutecznie reklamować Twój biznes. Strona zostaje przygotowana z prawdziwą starannością, jednakże okazuje się, że nikt jej nie odwiedza. Ruch w Twoim sklepie jest nadal mizerny, a strona internetowa nie przynosi żadnych efektów. Zastanawiasz się, gdzie został popełniony błąd, bo przecież wszyscy mówią, że internet, to przyszłość i jeśli przedsiębiorca istnieje  w sieci, to może liczyć na zwiększone, a nawet podwojone obroty. Okazuje się jednak, że Twoja witryna wyświetla się dopiero na 10 stronie wyników wyszukiwania, dlatego nikt tam nawet nie dociera.

Pozycjonowanie jest szeregiem działań, które pozwalają przenieść Twoją witrynę z 10 strony wyszukiwań na pierwszą. Dzięki temu widoczny jest zwiększony ruch na stronie, a biznes zaczyna przynosić pożądane efekty. Ta bardzo uproszczona historyjka pokazuje, dlatego pozycjonowanie stron w Inowrocławiu jest tak ważne. Wiele różnych badań pokazuje, że szukając czegoś w Google, zawsze wybieramy te wyniki, które plasują się najwyżej. Jest to spowodowane naszą wygodą i przekonaniem, że skoro coś jest na pierwszej stronie, to musi być wartościowe i najlepsze. Z tego powodu obecność na jak najwyższym miejscu w wynikach wyszukiwania jest priorytetem dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w internecie i poza nim.

Ikona

Czym jest audyt SEO?

Czynników, które wpływają na pozycjonowanie strony jest bardzo dużo, dlatego przed działaniami SEO zawsze powinno przeprowadzić się audyt SEO. Audytem nazywa się dokładne sprawdzenie witryny pod kątem jej prawidłowej budowy, zawartości, a także wszystkich słabych stron, które mogą negatywnie wpłynąć na pozycjonowanie sprawdzanej strony internetowej. Dzięki takiemu audytowi specjaliści wiedza doskonale jakie działania należy podjąć, by strona widniała na coraz wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.

Warto dodać, że audyt strony internetowej, może być przeprowadzony w każdym momencie istnienia witryny, ponieważ pozwala to na dokładną analizę jej budowy. Taki audyt bardzo często przeprowadza się w sytuacji nieefektywnych działań SEO, gdyż można wtedy dokładnie zobaczyć, co poszło nie tak i dlaczego strona nadal nie osiąga zadowalających pozycji w wyszukiwarkach. Tak naprawdę, audyt SEO powinien przeprowadzić każdy właściciel strony internetowej, by jego strona była dobrze widoczna dla internautów. Co ciekawe, istnieje także możliwość zlecenia audytu strony konkurencji, w celu dokładnego zbadania działań, które prowadzi ona w sieci. Pozwala to na znaczne wyprzedzenie swojej konkurencji, co w biznesie jest niezwykle ważne

Ikona

Słowa kluczowe – czym są i dlaczego mają tak duży wpływ na pozycjonowanie strony w Inowrocławiu?

Słowa kluczowe, nazywane także często frazami kluczowymi, są podstawą SEO. Co ciekawe, wszyscy używamy słów kluczowych, często nie zdając sobie nawet z tego sprawy. Wpisując w wyszukiwarkę Google ,,fryzjer Inowrocław’’ stosujemy sprecyzowane frazy kluczowe, ponieważ chcemy znaleźć konkretną usługę. Właśnie w ten sposób działają słowa kluczowe – pozwalają znaleźć w wynikach wyszukiwania dokładnie to, czego oczekujemy.

W celu powiązania strony z konkretnymi słowami kluczowymi konieczna jest jej optymalizacja. Wtedy też zawiera się konkretne frazy w treściach na właściwych podstronach.  Prawidłowe używanie słów kluczowych jest bardzo skutecznym sposobem na pozycjonowanie stron w Inowrocławiu. Najważniejsze, by słowa kluczowe były ściśle powiązane z tematyką witryny, ponieważ ich błędne dopasowanie spowoduje brak efektów działań SEO. Mając np. sklep internetowy sprzedający części samochodowe, nie powinno się pozycjonować go na frazę ,,części rowerowe’’, gdyż mocno zdezorientuje to potencjalnego klienta. Co ważne, frazy kluczowe muszą być odpowiednio dobrane również pod względem konkurencyjności. Na przykład fraza,, buty męskie’’ jest bardzo popularna i często używana, dlatego warto wesprzeć ją lokalizacją ,,buty męskie Inowrocław’’, a także innymi szczegółowymi słowami kluczowymi.

Ikona

Jakie są rodzaje słów kluczowych?

By lepiej zrozumieć czym są i jaką moc mają słowa kluczowe, warto zaznajomić się z ich rodzajami, ponieważ wyróżniamy takie frazy kluczowe jak:

  • frazy ogólne – składają się najczęściej z 1-2 wyrazów i dokładnie określają nazwy produktów, czynności, czy innych zagadnień interesujących internautę (buty damskie, rower stacjonarny),
  • frazy long tail – te słowa kluczowe są także często nazywane frazami z długi ogonem. Są one szczegółowe i pozwalają na większą precyzję, podczas wpisywania ich w wyszukiwarkę, ponieważ rzadziej się je wpisuje, lecz używają jej zazwyczaj Ci użytkownicy, którzy zdecydowani są na zakup np. ,,długie skórzane buty damskie’’. Warto dodać, że używanie long tailów często przekłada się także na wysoką konwersję witryny.
  • frazy brandowe – są one ściśle związane z konkretną marką, czy firmą.
  • frazy lokalne – jest to niezwykle ważna kategoria słów kluczowych, ponieważ zawierają one konkretną lokalizację, w której działa dana firma, czy przedsiębiorstwo. Dobrym przykładem może być fraza ,,pozycjonowanie Inowrocław’’, która opisuje usługę, a także miejsce, którego dotyczy.
  • frazy zawierające dane osobowe – ten rodzaj słów kluczowych doskonale przydaje się przy pozycjonowaniu stron specjalistów (lekarzy, budowlańców, architektów), którzy często sprawdzani są w Internecie, w celu zasięgnięcia opinii.
  • frazy branżowe – opisują one konkretną branżę i jej specjalistyczną terminologię, jak np. turystyka.

Dobry wybór słów kluczowych sprawia, że odbiorcy o wiele łatwiej docierają do Twojej strony, co bezpośrednio przekłada się na Twój zysk. Właśnie dlatego słowa kluczowe mają tak duże znaczenie w pozycjonowaniu. Odpowiednie frazy kluczowe dobiera się za pomocą specjalistycznych narzędzi, takich jak KW Finder, czy Google Trends.

Odbierz bezpłatną analizę SXO z omówieniem!

Wspólnie stwórzmy kolejną #HistorieSukcesu SEO 🚀