Pozycjonowanie stron Krosno

Skuteczna agencja SEO to wartościowe SEO na wysokie pozycje w Google
Stabilne i skuteczne pozycjonowanie.
Indywidualny opiekun SEO (specjalista).
Wieloletnie doświadczenie w SEO.
Rzetelne comiesięczne raporty prac.

WYCENA POZYCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ

Kim jestem?

Wieloletni specjalista od SEO i pozycjonowania stron www
Specjalista pozycjonowania stron / Freelancer SEO / CEO w SEMhub

Nazywam się Michał Jania, i od ponad ośmiu lat z powodzeniem prowadzę strony internetowe moich klientów na sam szczyt wyników przeglądarek!  Świat SEO i pozycjonowania nie ma przede mną żadnych tajemnic – solidny warsztat, doświadczenie i kilkuset zadowolonych ze współpracy klientów sprawiają, że mogę pochwalić się sporą wiedzą i konkretnymi umiejętnościami z zakresu pozycjonowania stron internetowych.  Zawsze indywidualnie podchodzę do każdego przypadku, by dopasować usługę do potrzeby, a nie na odwrót! 

Od lat pasjonuję się marketingiem internetowym, a ciągle uzupełniana wiedza pozwala mi świadczyć moim klientom usługi na najwyższym poziomie. Jakość, nie ilość? Kompleksowa pomoc od początku do końca? 

Jeśli na tym zależy Ci najbardziej, dobrze trafiłeś – zapraszam Cię do kontaktu!
TAK!  CHCĘ OFERTĘ SEO!
Michał Jania specjalista SEO w SEMhub

Czym się zajmujemy?

Szczegółowy audyt SEO

Twoja strona internetowa nie jest zbyt popularna? Zmienimy to! Trafna diagnoza problemu to pierwszy krok do jego rozwiązania – szczegółowa weryfikacja stanu Twojej strony internetowej pozwoli mi na dopasowanie odpowiedniej strategii jej rozwoju, a efekty zauważysz szybciej niż Ci się wydaje!

Szerokie pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie w naszym wydaniu to nie tylko pisanie treści – świadczymy usługę kompleksową, na wielu płaszczyznach pozycjonowania. Wykorzystujemy nie tylko tworzone treści, ale również linkowanie, rzetelny audyt SEO z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod i technik. To wszystko składa się na nasz wynik, a Twoje zadowolenie!

Dobór i optymalizacja słów kluczowych

Dobranie odpowiednich i wartościowych słów kluczowych oraz optymalizacji treści pod kątem wcześniej znalezionych fraz jest pierwszym krokiem do sukcesu w SEO. Jeżeli stworzymy podstrony, czy kategorie, które nie będą celowały w dobre i wartościowe słowa kluczowe to nie damy znać Google'owi, że to na te słowa kluczowe chcemy się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.

Zwiększenie widoczności strony

Taktyka w pozycjonowaniu SEO ma kluczowe znacznie, dlatego dzięki naszemu działaniu możesz liczyć na oczekiwany wynik znacznej poprawy widoczności swojej strony internetowej. Nie musisz już wydawać kroci na nieefektywne płatne reklamy – zaufaj nam i naszemu doświadczeniu, i ciesz się rezultatami!

Diagnoza i analiza spadku ruchu i widoczności w Google

Migrowałeś stronę lub sklep internetowy na inny CMS, co spowodowało znaczny spadek widoczności w Google a co za tym idzie sprzedaży? Z takimi zdarzeniami spotykam się na codzień. Jeżeli potrzebujesz pomoc w tej kwestii - skontaktuj się ze mną!

Weryfikacja i naprawa profilu linkowań

Poprawne linkowanie oraz jego weryfikacja jest ważna aby widoczność strony rosła oraz aby nie została ukarana przez Google. Zajmujemy się tym odnosząc sukcesy! Odezwij się do mnie a zweryfikuję Twoją aktualną strategię pozyskiwania klinków!

Jakościowy i tematyczny link buildingu

Po poprawnej i skutecznej optymalizacji strony, skuteczne i wartościowe linkowanie połączone z content marketingiem jest kolejną jedną z najważniejszych działań w SEO. Pozwala ono znacznie wzmocnić domenę, jej autorytet oraz wzmocnić  pozycje w dłuższej perspektywie czasu.

Analiza i weryfikacja działań

Jeżeli Twoje aktualne działania SEO na stronie nie działają i dlatego poszukujesz osoby z odpowiednim doświadczeniem i umiejętnościami do weryfiakacji tych działań - napisz do mnie a z pewnością Ci pomogę w tej sprawie!

Dlaczego warto wybrać mnie do pozycjonowanie strony internetowej?

Przyjazna bezterminowa umowa

Nie oferujemy trudnej, wielo stronicowej umowy na SEO, z wieloma kruczkami prawnymi. Wręcz przeciwnie. Nasza umowa na pozycjonowanie jest bardzo krótka i przejrzysta. Chcemy wnosić wartość do Twojej strony www dlatego jesteśmy w 100% przejrzyści i nie mamy nic do ukrycia!

Wieloletnie doświadczenie

Razem z Sebastianem działamy w SEO od 8 lat. Doświadczenie pozwoliło nam sprawdzić i przetestować wiele rzeczy. Co działa a co nie. Dzieki temu jesteśmy przygotowani na stworzenie dedykowanej i skutecznej kampanii SEO dla każdego!

Comiesięcznie raportowanie działań

Nasza umowa jest przejrzysta i zamiary również. Dlatego każdego miesiąca wysyłamy raporty naszych prac i działań w obrębie danej strony czy sklepu internetowego do klienta.

Bezpieczne i wartościowe linkowanie

Wykorzystywanie dozwolonych technik i skutecznych metod pozycjonowania jest gwarancja stabilnych wzrostów w wynikach wyszukiwania. Nie wykorzystujemy spamowych i śmieciowych linków w pozycjonowaniu stron.

Elastyczny budżet

Jesteśmy świadomi, że nie wszyscy posiadają ogromny budżet na działania pozycjonerskie. Dlatego staramy się dopasować budżet do możliwości klienta doradzając minima, które są konieczne aby ruszyć do przodu. Każda wycena jest indywidualna.
TAK!  CHCĘ OFERTĘ SEO!

Portfolio i case study

Na poniższym slajdzie zobaczysz efekty działań naszej agencji SEO dla wielu przeróżnych klientów zaczynając od branży modowej a kończąc na branży motoryzacyjnej. Pozycjonowaniem zajmuję się  nie tylko lokalnie w Krośnie ale i w całym kraju a nawet w innych krajach Europejskich. Jeżeli przekonałem Cię do swoich kompetencji - skontaktuj się ze mną.
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    pozycjonowanie sklepu z kwiatami widoczność SEO
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    sklep z zabawkami - seo case study
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    pozycjonowanie sklepu z sukienkami case study seo
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Pozycjonowanie stron - rezultaty działań
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Pozycjonowanie stron na Słowacji
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Wyniki pozycjonowania stron
  • Pozycjonowanie stron - portfolio SEMhub

    Wyniki pozycjonowania stron na Węgrzech

Jesteśmy na YouTube!

JAK POZYCJONOWAĆ MAŁE STRONY INTERNETOWE WWW w 2020 ROKU SZYBKO

Jak zrobić AUDYT SEO w mniej niż 30 minut ZA DARMO

JAK POZYCJONOWAĆ SKLEP INTERNETOWY - 8 porad eCommerce SEO

Kontakt

+48 533-411-223michal@semhub.pl
Jeżeli dotarłeś aż tutaj oznacza to, że przekonałem Cię do swoich umiejętności pozycjonowania w Krośnie i nie tylko! W takim razie korzystając z poniższego formularza wyślij do mnie zapytania o ofertę na usługi SEO a w ciągu 3 dni Ci na nie odpowiem! Pamiętaj również, że stabilne i sukcesywne rezultaty w pozycjonowaniu strony internetowej zapewni Tobie tylko doświadczony specjalista SEO. Nie sztuką jest przepalić pieniądze na reklamę, lecz zrobić z niej pożytek dla swojego biznesu!
Pozycjonowanie Krosno

Pozycjonowanie Krosno to działanie marketingowe które za zadanie ma dać wysoką pozycję wskazanej witrynie w wynikach wyszukiwania. Popularność tego zagadnienia ma związek z dużymi korzyściami dla firm i osób prowadzących strony internetowe, a bez odpowiedniego pozycjonowania ciężko jest sobie wyobrazić obecnie sukcesywne zdobywanie klientów i walkę z konkurencją. Co warto wiedzieć na temat pozycjonowania, i z czym wiąże się taka aktywność?

Co to są słowa kluczowe, i jak je dobierać?

Jak już wiemy, słowa kluczowe są podstawowym narzędziem wykorzystywanym przy pozycjonowaniu. Mimo coraz to nowocześniejszych metod i rozwiązań, to właśnie one mają największą moc sprawczą, która stanowi bazę dla działania specjalistów. W dużym uproszczeniu, słowami kluczowymi w języku SEO są frazy, które użytkownicy Internetu najczęściej wpisują w wyszukiwarki, poszukując danego zagadnienia. Zadaniem specjalisty od pozycjonowania jest zbudowanie bazy słów, które bezpośrednio nawiązują do działalności klienta, a dodatkowo odpowiadają produktom czy usługom jakie są oferowane w jego witrynie. Dzięki temu tworzone są specjalistyczne treści z użyciem wskazanych fraz, co wpływa na zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania. Konieczne jest również unikanie powszechnie stosowanych słów kluczowych, ponieważ np. „suknie ślubne” są zbyt mało specyficzne, dlatego należy precyzyjnie tworzyć bazę fraz, które będą zawierały dokładniejsze określenia i zawężą krąg poszukiwań klienta. Dobry specjalista z zakresu pozycjonowania unika również fraz które nie mają odniesienia dla oferty na stronie klienta, np. jeżeli w ofercie znajdują się buty sportowe, to nie używa słowa kluczowego np. „szpilki” czy „buty na obcasie”. Może to nieść bowiem negatywne skutki dla reklamy strony, ponieważ klient zniechęci się, jeżeli nie znajdzie na stronie tego, czego szukał w przeglądarce. Algorytm Google jako pierwsze w wynikach pokazuje witryny, które jego zdaniem najbardziej pasują do wyszukiwanej frazy, a to ustala m.in. na podstawie słów kluczowych i ich pochodnych. Słowa kluczowe w fachowym pojęciu dzielą się na kilka podstawowych kategorii:

  • Frazy ogólne – to najogólniejsze słowa kluczowe które nawiązują do branży, w jakiej obraca się klient. Są bardzo ogólnikowe, i nie mają aż tak dużej mocy sprawczej. Stanowią bazę dla dalszego działania w zakresie pozycjonowania.
  • Frazy brandowe –  są ściśle powiązane z biznesem i branżą klienta, są przydatne jeżeli klient obraca się w bardzo określonej sferze biznesowej, w której charakterystyczne są dane nazwy własne czy określenia.
  • Frazy „long tail” –  bardzo szczegółowe hasła zawierające większą ilość słów. Najczęściej wykorzystywane są w elektronice, np. opisując dany produkt wraz z jego pełną nazwą i kolorem.
  • Frazy branżowe – luźne słowa nawiązujące do branży, jednak w sposób bardzo ogólnikowy.
  • Frazy „problemowe” – hasła które użytkownicy przeglądarek używają borykając się z danym problemem technicznym czy choćby natury zdrowotnej. Najczęściej występują w wersji pytań i naturalnie zawierają kilka słów.

Specjaliści oczywiście  korzystają z zaawansowanych narzędzi które generują dla nich najtrafniejsze słowa kluczowe i odpowiednie frazy w związku z podanym narzędziem czy branżą. Baza słów kluczowych i fraz które będą najskuteczniejsze w pozycjonowaniu ma ogromne znaczenie w perspektywie ostatecznego sukcesu.

Czym jest algorytm Google i jak działa?

Wykorzystywanie słów kluczowych i fraz odpowiadających na dane zagadnienie nie miałyby racji bytu, gdyby nie algorytm Google. To właśnie on decyduje o ostatecznych wynikach wyszukiwania przeglądarek, które tworzą się na podstawie jak największej trafności względem wyszukiwanej frazy, ale i setek innych wytycznych. Algorytm Google to ciąg procesów, które w zawrotnej szybkości ocenia i klasyfikuje witryny internetowe funkcjonujące w wirtualnej przestrzeni, by jak najskuteczniej dopasowywać  spersonalizowane wyniki wyszukiwania. Jest ciągle udoskonalany przez samo Google, by na bieżąco odpowiadać na potrzeby internautów. Jednym z kryteriów jakie Google wykorzystuje w swoich algorytmach jest dopasowanie wyników do indywidualnych zainteresowań danego użytkownika, a to jest ustalane na podstawie historii innych, poprzednich poszukiwań w przeglądarce, a także danych które są udostępniane przez np. pocztę czy media społecznościowe. Dzięki czemu wyniki są idealnie dobrane do każdego użytkownika, a to z kolei powoduje, że każdy z nich po wpisaniu tej samej frazy otrzyma zupełnie inne proponowane rozwiązania. Jednym z wyjątków od tej reguły jest jednak np. branża o bardzo ścisłej specyfice, która jest dość hermetyczna i powtarzalna. Dodatkowo, system Google bierze pod uwagę również stronę techniczną witryn, które powinny być dopasowane do wysokich standardów i być bezpieczne dla użytkownika. To z kolei powoduje, że jakość tworzonej strony internetowej ma równie duże znaczenie przy pozycjonowaniu – jeśli nasza witryna jest przestarzała, trudno będzie pozycjonować ją na lidera. Algorytm Google i pozycjonowanie Krosno to dwie powiązane kwestie – wyszukiwarka na podstawie algorytmu dobiera wyniki wyszukiwania, a zadaniem pozycjonowania jest sprawienie, by dana strona internetowa znalazła się co najmniej w ścisłej dziesiątce najtrafniejszych wyników. To ma natomiast niekwestionowany wpływ na obrót na witrynie, a przede wszystkim zyskanie popularności i zwiększenie sprzedaży.

Czy SEM przynosi jakiekolwiek korzyści?

Jednym z tworów branży SEO który powstał dla głównie na potrzeby wygodnego nazewnictwa jest połączenie pozycjonowania i marketingu internetowego, czyli skrót SEM od angielskiego Search Engine Marketing. Tym skrótem nazywane są wszelkie działania powiązane bezpośrednio z SEO, pozycjonowaniem i optymalizacją treści, włączając w to płatne reklamy Google, powiązane bezpośrednio z Google Ads, czyli systemem płatnych reklam które przedstawiane są w wynikach wyszukiwania jako pierwsze. W ten skrót zalicza się również linkowanie, czyli link building – system pozyskiwania przydatnych linków i odnośników do innych witryn internetowych, które z powodzeniem wykorzystuje się do budowania pozycji lidera w sieci. Ciągła aktualizacja algorytmów Google sprawia, że na bieżąco trzeba dopasowywać się w swoich działaniach związanych z pozycjonowaniem. Pozostawanie na bieżąco z wszelkimi nowinkami w tym zakresie należy do specjalistów, którzy znając rynek „na wskroś” będą potrafili dobrać odpowiednią strategię.

Najczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowania stron w Krośnie


Jakie korzyści daje pozycjonowanie?

Odpowiednia oprawa i szata graficzna strony to niewątpliwie jedna z podstawowych kwestii mających wpływ na dobrą  jej widoczność i ilość zainteresowanych która ją odwiedza. Jednak nawet najbardziej przejrzysta strona internetowa z najstaranniej wykonanymi grafikami nie będzie miała szans na wygraną z konkurencją w wyścigu o wysokie miejsce w wyszukiwarce, jeżeli właściciel nie zadba o profesjonalne pozycjonowanie Krosno. Odpowiednio dobrana taktyka pozycjonowania, starannie wykonane działanie i profesjonalna wiedza osób które się tym zajmują, pozwalają na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów w postaci większej widoczności w sieci. Kształtowanie pozycji lidera w danej branży jest bardzo trudne, szczególnie obecnie, kiedy do czynienia mamy z porażającą konkurencją praktycznie w każdej dziedzinie biznesu. By zaistnieć, i przyciągnąć uwagę klientów nie wystarczy jedynie ciekawy produkt, ale przede wszystkim skuteczna strategia marketingowa, która również opiera się na pozycjonowaniu. Optymalizacja treści pod kątem słów kluczowych, która stanowi bazę dla działań z zakresu pozycjonowania opiera się w dużej mierze o używanie słów kluczowych i ich parafraz, które potencjalnie klienci mogą wpisywać w wyszukiwarkę. Duża ilość takich słów używana w odpowiedni sposób oddziałuje na algorytmy Google, które dopasowują wyniki wyszukiwania właśnie na podstawie największej trafności pod kątem słów kluczowych. Jeżeli zatem zależy nam na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwarek, chcemy kształtować swoją pozycję w danej branży, a przede wszystkim zwiększyć obroty na swojej stronie, to pozycjonowanie jest obowiązkowym elementem strategii rozwojowej.

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Pozycjonowanie strony www jest zależne od wielu czynników tj. konkurencyjności branży, lideró rynku, zaangażowania czy budżetu na działania pozycjonerskie. Przykładowo w branży modowej znacznie dłużej będziemy musieli czekać na efekty pozycjonowania oraz więcej wysiłku w to włożyć w porównaniu niż w branży , która działa na rynku lokalnym i na nich chce skupić swoje działania.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Krośnie?

Jeśli chodzi o koszt pozycjonowania strony bądź sklepu internetowego - bardzo ciężko odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Każda branża jest inna. Wszystko zależy od konkurencji, ich działań oraz od tego czy chcemy pozycjonować się lokalne czy w całym kraju. Cena pozycjonowania strony na rynku lokalnym najczęściej oscyluje w granicach 1000 zł, gdzie minimalna cena pozycjonowania sklepu internetowego ogólnokrajowo to koszt w okolicach 1500 zł.

rocketmenu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram